Gå til innhold

slik var min fødsel


Gjest the one and only

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Moren min sier at hennes første fødsel var den minst smertefulle. Hun har født fire ganger og det ble visst verre og verre for hver gang. Fødsel nummer to gikk fortere enn nummer en, men den var vondere, sier hun.

Godt å høre! Men hvor lenge varte den første fødselen hennes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Men hvor lenge varte den første fødselen hennes da?

Nå husker jeg ikke helt, men 8-12 timer fra første ve hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke helt, men 8-12 timer fra første ve hvis jeg ikke husker helt feil.

Ganske normalt vil jeg tro. Selv om venninna mi fastholder at det ikke skal sees på som en skrekkhistorie, så synes jeg nemlig hennes 52-timers-fødsel fremstår som det reneste mareritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske normalt vil jeg tro. Selv om venninna mi fastholder at det ikke skal sees på som en skrekkhistorie, så synes jeg nemlig hennes 52-timers-fødsel fremstår som det reneste mareritt...

52 timer høres ikke akkurat moro ut nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske normalt vil jeg tro. Selv om venninna mi fastholder at det ikke skal sees på som en skrekkhistorie, så synes jeg nemlig hennes 52-timers-fødsel fremstår som det reneste mareritt...

Uff og uff.. en venninne av meg gikk i 3 dager med rier... :-(

Men dette hører nok absolutt til sjeldenhetene! Omtrent som å føde på 5 min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the one and only

Et lite spørsmål (du trenger ikke svare hvis du synes det blir for personlig): Sprakk du ikke voldsomt når barnet kom så fort?

sprakk ikke eller noe..ikke så mye som en rift engang:)

med det lille hodet og spinkle kroppen skjønner jeg det godt hehe..

kan tenke meg at hvis hun hadde vært over 3kg så hadde det nok blitt noen sting ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprakk ikke eller noe..ikke så mye som en rift engang:)

med det lille hodet og spinkle kroppen skjønner jeg det godt hehe..

kan tenke meg at hvis hun hadde vært over 3kg så hadde det nok blitt noen sting ja

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Min første fødsel tok noen timer mehn var ikke så vond. Min andre derimot.. den gikk fort, men var vond.

Jeg måtte hentes i ambulanse fordi jenta ville ut. Vi bodde ca ti minutter unna sykehuset.

Jordmoren møtte oss på halveien i politibil:)) Men jenta vår klarte å vente litt, så det gikk bra.

Denne gangen lå jeg sammen med ei som kom trillende med barnet selv, til rommet. Hun hadde fått barnet hjemme. Men det gikk bra det også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...