Gjest Elextra Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hvis du leser den linken NeaNoor la ut til meg nedenfor, ser du at akkurat Notar har en litt spesiell praksis. Ja, det høres litt spesielt ut. Men har ellers hørt så mye dr*t om Notar at jeg ville aldri brukt dem selv... 0 Siter
laban Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Ja, det høres litt spesielt ut. Men har ellers hørt så mye dr*t om Notar at jeg ville aldri brukt dem selv... Det samme har jeg. 0 Siter
punkyB Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Skal du flytte nå da? Fortsatt være i samme by? Blir samme by - dvs. Oslo, bare litt nærmere marka , litt større og med balkong - hvis jeg finner den leil. da .... :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Blir samme by - dvs. Oslo, bare litt nærmere marka , litt større og med balkong - hvis jeg finner den leil. da .... :-) Det blir vel flere bilder som skal henges opp da?....:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Vet du om noen som inngår slike avtaler, i Oslo? Nei, men jeg synes ofte jeg ser reklamer hvor meglere reklamerer med dette. Det må da også være noen i Oslo... 0 Siter
punkyB Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Det blir vel flere bilder som skal henges opp da?....:-) Jeg satser på å få med meg de jeg har ja :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.