Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sender inn dette spørsmålet, fordi jeg er bekymret for min far. Han har vært syk over lengre tid, uten at legene finner årsaken. Tror nok at han har hatt oppkast og farang i nærmere ett år nå, med noen ukers mellomrom. Han er ikke flink til å si ifra at han har det tøfft, men jeg merker på han at han begynner å bli redd nå. Han har alltid vært en person som ikke vil innrømme at han har det vondt, og han er bestandig den sterkeste, som helst ikke går til legen. Legene har satt han på medisiner som bla. fjerner magesyren, for å redusere oppkast, men det kan da umulig være bra. Jeg er i hvertfall sikker på at han trenger flere snille bakterier i tarmsystemet. Han skal snart undersøke tykktarmen, og legene sier at det kan utvikle seg kreft om han går med betennelse i spiserøret for lenge... Det vil jo si at hen muligens har en betennelse der da..(han sier ikke så mye til oss..) Har dere noen tips til meg? Jeg tror at alternativ behandling, uten så mye medikamenter hadde vært bra for han. Kan dere hjelpe pappan min???

Med vennlig hilsen en bekymret datter. I.L

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263691-jeg-vil-at-pappa-skal-bli-frisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Du skriver at du er sikker på at han trenger flere snille bakterier.

Det finnes en kur med snille tarmbakterier, jeg har selv tatt den etter at tarmen fikk gjennomgå mye. Og hadde en bra effekt. Nå var det også andre årsaker jeg måtte nøste opp i, men denne kuren hjalp litt allikevel. Jeg fikk klarsignal fra mine spesialister til og ta den.

Det er en kur som tar en uke, og snille bakterier kapsler seg inn i tarmen.

http://www.biocare.no/default.asp?V_ITEM_ID=101

Har dere sjekket vannkvaliteten?

Min grandtante gikk sånn og var så dårlig. Legene fant ikke ut av det.

Først etter at hun døde, og noen andre overtok huset ble det oppdaget at det var saueavføring i vannet hun drakk.

Trist å tenke på at ingen kom på å sjekke vannet i den tiden hun var dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...