Gå til innhold

Vival, Imovane og amming?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Medisiner og amming er _ikke_ bra, uansett!

All medisin går over i morsmelken, så her bør du snakke med legen din, om viktigheten av medisinene dine.

Frem til du snakker med lege, ville jeg avholdt meg fra medisinene!

Vennlig hilsen

Jeg har snakket med legen min... ville bare dobbeltsjekke.

hidi, the scorpion

Jeg har snakket med legen min... ville bare dobbeltsjekke.

Hvis du har en lege med fornuften i i behold, så vet du hva han anbefaler.

Å være pillefri er selvfølgelig det beste, men små doser, som legen har foreskrevet, må jo være greit.

Når du dobbeltsjekker, er det fordi du ikke stoler helt på legen din?

Annonse

Hvis du har en lege med fornuften i i behold, så vet du hva han anbefaler.

Å være pillefri er selvfølgelig det beste, men små doser, som legen har foreskrevet, må jo være greit.

Når du dobbeltsjekker, er det fordi du ikke stoler helt på legen din?

Nei, det er fordi jeg leste i Felleskatalogen og ble litt usikker fordi jeg ikke vil at barnet mitt skal få i seg ting som ikke er bra for henne.

Jeg stoler på legen min, men alle kan gjøre en glipp og det koster meg ikke en kalori å dobbeltsjekke bare for at jeg selv skal slippe å lure på det mer.

hidi, the scorpion

Nei, det er fordi jeg leste i Felleskatalogen og ble litt usikker fordi jeg ikke vil at barnet mitt skal få i seg ting som ikke er bra for henne.

Jeg stoler på legen min, men alle kan gjøre en glipp og det koster meg ikke en kalori å dobbeltsjekke bare for at jeg selv skal slippe å lure på det mer.

Men da vet du at all medisin går til barnet.

Desto mindre du klarer deg uten, desto bedre for babyen.

Men bare du og legen din vet hva som er det beste for deg, ikke sant?

Og det beste for deg, kan være det beste for babyen.

Etter fødsel nr 2 fikk jeg angstnevrose. På sykehuset fikk jeg sobril og etter jeg kom hjem fikk jeg beskjed om å ta 2 pr dag.

Jeg fullammet sønnen min og han er 14 nå, tok ingen skade av det ettersom jeg har sett.

Jeg mener og huske jeg gikk på dette i tilnærmet 4 mnd, etter det trappet jeg ned og sluttet helt iløpet av en måneds tid..

hidi, the scorpion

Re: Vival, Imovane og amming?

- hidi, the scorpion

hidi, the scorpion

Etter fødsel nr 2 fikk jeg angstnevrose. På sykehuset fikk jeg sobril og etter jeg kom hjem fikk jeg beskjed om å ta 2 pr dag.

Jeg fullammet sønnen min og han er 14 nå, tok ingen skade av det ettersom jeg har sett.

Jeg mener og huske jeg gikk på dette i tilnærmet 4 mnd, etter det trappet jeg ned og sluttet helt iløpet av en måneds tid..

Postet feil..

Jada, jeg er klar over disse tingene, vet du.

Beklager at jeg sier det, men du svarer meg som om jeg er dum eller ikke aner hva medisiner er og det provoserer meg litt...

Det er sikkert godt ment, men ha litt større tiltro til folk, da ;-)

Annonse

hidi, the scorpion

Jada, jeg er klar over disse tingene, vet du.

Beklager at jeg sier det, men du svarer meg som om jeg er dum eller ikke aner hva medisiner er og det provoserer meg litt...

Det er sikkert godt ment, men ha litt større tiltro til folk, da ;-)

Har absolutt tiltro til at du vil ditt barns beste.

Men du ga lite opplysninger i innlegget ditt, og da må man få lov til å spørre.

Beklager om jeg virket som "enbedreviter", for det er jeg ikke,,,

Tusen takk :-)

Jeg fikk først Sobril, men kan ikke ta den siden jeg har cøliaki og den inneholder gluten.

Takk for info :-)

Gjest Shira12

Jeg vet ikke annet enn det som står i felleskatalogen.

Jeg droppet morgenamming hvis jeg tok noe om morgen/kvelden. Er det en mulighet?

Akkurat med vivalen ville jeg kanskje dobbeltsjekket, tatt en tlf til lege eller legevakt, om ikke NHD er her i kveld.

Man skal jo kunne stole på legen sin, men jeg er håpløs, må dobbelsjekke alt mulig :o)

Så du skulle til tannlegen, lykke lykke til! (Vi hadde en diskusjon om dette i en tråd for lenge siden)

Jeg vet ikke annet enn det som står i felleskatalogen.

Jeg droppet morgenamming hvis jeg tok noe om morgen/kvelden. Er det en mulighet?

Akkurat med vivalen ville jeg kanskje dobbeltsjekket, tatt en tlf til lege eller legevakt, om ikke NHD er her i kveld.

Man skal jo kunne stole på legen sin, men jeg er håpløs, må dobbelsjekke alt mulig :o)

Så du skulle til tannlegen, lykke lykke til! (Vi hadde en diskusjon om dette i en tråd for lenge siden)

Takk :-)

Har ikke bruk for den i kveld, så det haster ikke :-)

Og takk for lykkeønsninger.. det trengs :-|

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...