Gå til innhold

Og mens jeg er i farta her..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

...Noen som kan en åttitallsdings eller et fenomen jeg ikke allerede har brukt i quizen min tro..;-P

(Jeg har med en hver gang, og begynner å gå tom for ideer..:-I)

Jeg hr hatt: Krepptenger, pusurbøker, rubikskube & snake, kålåker unger, oppfølger samlekorta, flaggermussermer, Ball, Draculakjærlighet, Date-parfyme, Jane Helen shampo og mye, mye mye mere..PUH.

Noen som kan hjelp meg? :-)

Band går desverre ikke, da jeg har egne musikk kategorier. Tusen takk, om noen kan tenke seg noe jeg ikke allerde har brukt!

:-)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

20

• gripp

6

• MsSophie

4

• frøken rosanna

2

Gjest går litt i krøll kanskje
Skrevet

Seilersko

Raggsko (sånne langhåra geiteskinnssko, skolegangene lukta skikkelig geitefjøs når de blei litt våte) Nei søren, nå datt jeg vel helt tilbake til 70-åra nå visst ....

Monqlèrjakke (usikker på skrivemåten)

Rosa store plastøredobber

laguna1365380434
Skrevet

Kassetter?

Takk, noteres! Men det blir litt vanskelig å lage et spørsmål der svaret "kasetter" ikke blir alt for lett..;-)

Men du satte meg på en annen tanke..Ti i skuddet er en mulighet. (For det sluttet vel å gå sånn på slutten av åttitallet?)

laguna1365380434
Skrevet

Seilersko

Raggsko (sånne langhåra geiteskinnssko, skolegangene lukta skikkelig geitefjøs når de blei litt våte) Nei søren, nå datt jeg vel helt tilbake til 70-åra nå visst ....

Monqlèrjakke (usikker på skrivemåten)

Rosa store plastøredobber

Takk! Supre forslag! :-)

Skrevet

Kassetter?

Ehh, hva het det, Floppydisketter, slike store mjuke.

Skrevet

neon-farger, fingervotter uten tupp, poco loco joggedress, maaaange tynne armbånd....

Skrevet

Takk, noteres! Men det blir litt vanskelig å lage et spørsmål der svaret "kasetter" ikke blir alt for lett..;-)

Men du satte meg på en annen tanke..Ti i skuddet er en mulighet. (For det sluttet vel å gå sånn på slutten av åttitallet?)

Hehe...ti i skuddet ja! *mimre* Husker broren min, som var i midten av tenårene den gangen, tok opp på kassett. Jeg (dengang 10 år) satt med øret mot veggen og lytta. Fikk ikke komme på rommet må vite.

Kom på en ting til: dunjakke. Og permanent? Ja, det var den broren igjen.

Gjest husker dårlig
Skrevet

Catalinajakker? Strikkbukser? (strikk under føttene)

Gjest baremei
Skrevet

* Skulderputer

* Labbetuss (og Vibeke, på barne-tv)

* Halv-sju (seinere Midt i Smørøyet)

* Jane Fonda, gymdrakter, leggvarmere og pannebånd:-p

* Gro Harlem Brundtland(statsminister for første gang 1981)

* Prins Charles giftet seg med Diana samme år(81)

* walkman

* dansefilmer (Dirty Dancing, Footloose...)

Kan du bruke noen av disse kanskje?

Skrevet

Leggvarmere, strikkbelte, ballongskjørt, Donkey Kong, kjeveknekkere, Debby-øyenskygge, Video 2000, brusmaskiner (Soda Stream).

Skrevet

Den t-shirta som forandra farge når kroppen ble varm

Skrevet

Hadde svart glass kaffeservise, sånn åttekanta... med lysestaker, vase med pastellfarga _fjær_, av alle ting..

vannseng

haremsbukser

nike-sokker

tights og ridestøvler...

dunjakke med skinn på skuldrene

lys leppestift

permanent-krøller

opium (parfymen!)

sykkelsko (sånne flate, spisse med snøring)

docksides

blondebluser ala Diana

Skrevet

Var det ikke da vi fikk walkman, eller var det discman?

laguna1365380434
Skrevet

neon-farger, fingervotter uten tupp, poco loco joggedress, maaaange tynne armbånd....

Takk! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Catalinajakker? Strikkbukser? (strikk under føttene)

Takk! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror jeg har endel men da må vi på loftet.

Hehe..Må nok finne noe før det, men det kan sikkert bli nteressant! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...