Gå til innhold

Da er det endelig min tur, slutt på falske alarmer :-)


Gjest mij

Anbefalte innlegg

Så spennende!

Husk nå endelig hva du har lovet meg da c",).

Lykke, lykke til. Jeg syns med hånden på hjertet at fødselen var helt overkommelig. Håper inderlig du får en like god fødsel nå som jeg hadde.

Det husker jeg vettu, blir ikke vond å be :-)

Og ja, dette er spennende, og selv om det begynner å bli smertefullt nå så har angsten foreløpig holdt seg ganske bra på avstand..

Dessuten har jeg epiduralen i sikte... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    6

  • Gemini

    2

  • Dorthe

    2

  • ylvali1365381015

    2

Mest aktive i denne tråden

Oi...så spennende!

Lykke, lykke til. Tenk, nå har du snart en deilig, liten baby i armene.

Ja, herlighet som jeg gleder meg til å få en varm, klynkende, gløttende liten bylt opp på brystet.. *klump i halsen* :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mente ikke at du skulle slite deg helt ut altså :)

Lykke til, i alle fall!

Takk - en kombinasjon er nok det beste her, både bevegelse og hvile. Nå har flere av de godt voksne damene i slekta formanet meg til å ligge i ro etter at vannet har gått, og selv om de er av den "gamel skolen" så klarer jeg ikke overse rådene helt. Selv om de på sykehuset ikke sa noe spesielt ang. å gå oppe.

Men slikt vil det vel alltid finnes uenighet om.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, når jeg ligger ned har jeg ganske smertefulle sammentrekninger som varer 1-2 min, ganske nøyaktig hvert 8. min. Må puste meg godt igjennom dem, så jeg vil vel kalle dem "små rier". Dette har pågått en god stund nå.

Orket derfor ikke ligge lenger, men når jeg er oppe og går så reduseres smertene til murring, hva er det for noe tull da.. :-(

Skal jeg legge meg ned igjen tro, så sammentrekningene får fortsette?

Du må få opp farta slik at du fortsatt kan hete "mij" og ikke må bytte nick til "mij+f"! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du må få opp farta slik at du fortsatt kan hete "mij" og ikke må bytte nick til "mij+f"! ;-)

He he, den var fin!

Jeg har vært så opphengt i at mij er forkortning for "mor i juni", at jeg ikke har tenkt på at det også kan stå for "mor i januar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få opp farta slik at du fortsatt kan hete "mij" og ikke må bytte nick til "mij+f"! ;-)

Ja, nå må vi få fart i ting her. Har hatt rier hele natta, men de kommer ikke oftere enn hvert 8. min. Så nå durer vi bort på syehuset.

Sjallabais! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Ja, nå må vi få fart i ting her. Har hatt rier hele natta, men de kommer ikke oftere enn hvert 8. min. Så nå durer vi bort på syehuset.

Sjallabais! :-)

Lykke til!

*Krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke født før, men ble sendt hjem etter vannavgang uten rier. Ble til slutt satt i gang etter 2 døgn. (Grunnen til at jeg ikke fikk veer var pga en liten bit av fosterhinnen hadde satt seg foran åpningen. Da de tok den etter igangsetting ble det virkelig fart på sakene. Men jeg skjønner ikke at de ikke kunne ha tatt den med en gang, da)

Lykke til! Venter spent på videre oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, den var fin!

Jeg har vært så opphengt i at mij er forkortning for "mor i juni", at jeg ikke har tenkt på at det også kan stå for "mor i januar".

Aha! Jeg har bare lurt meg grønn på hva alt dette mystiske mij-mif-greiene var for noe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, den var fin!

Jeg har vært så opphengt i at mij er forkortning for "mor i juni", at jeg ikke har tenkt på at det også kan stå for "mor i januar".

javel ja, så det er det bokstavene står for :) Smart. Takk for opplysningen. Håper hun blir ferdig snart! Trodde jeg skulle finne "Endelig ferdig"-tråd fra mij nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

javel ja, så det er det bokstavene står for :) Smart. Takk for opplysningen. Håper hun blir ferdig snart! Trodde jeg skulle finne "Endelig ferdig"-tråd fra mij nå.....

Då mij skulle ha førstemann, brukte ho nicket "mor i juni", som ho etter fødselen forkorta til mij (alt det eg hugsar!).

No vonar eg inderleg at ho får eit januarbarn, og slepp å vente til det vert februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då mij skulle ha førstemann, brukte ho nicket "mor i juni", som ho etter fødselen forkorta til mij (alt det eg hugsar!).

No vonar eg inderleg at ho får eit januarbarn, og slepp å vente til det vert februar.

Ja det håper jeg også.. Men det er ikke fullmåne før 2februar... Men såå lenge kan ho ikke vente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja det håper jeg også.. Men det er ikke fullmåne før 2februar... Men såå lenge kan ho ikke vente! :)

Nei, 2.februar vert for lenge å vente.

Eg får ta på meg jobben å ule litt mot månen, så ho ikkje treng å vente på fullmånen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, 2.februar vert for lenge å vente.

Eg får ta på meg jobben å ule litt mot månen, så ho ikkje treng å vente på fullmånen ;-)

Jah, du er jo som skapt for den rollen! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...