Gå til innhold

God eller dårlig søndag?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvordan har du det idag? Om du er syk, er du bedre?

Må bare høre hvordan dolere har det.

Jeg var ikke helt i toppform i går. Litt bedre idag, men fortsatt ikke helt 100%. Håper jeg ikke har smerter og feber i morgen når en ny uke starter! Men jeg ser litt positivt på dette også. Det er jo helg så da har en jo lov til å sløve og slappe av.

Ønsker deg en fin søndag. Kos deg med din familie idag:)

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

13

• Angelica :o)

4

• ylvali1365381015

4

• amber sun

3

Gjest sjokksøndag
Skrevet

Sjokksøndag, nabohuset brant ned til grunnen i natt, så her har vi ikke sovet stort ..... heldigvis kom de seg ut selv, men huff og huff .....

Gjest Tacomix
Skrevet

Sjokksøndag, nabohuset brant ned til grunnen i natt, så her har vi ikke sovet stort ..... heldigvis kom de seg ut selv, men huff og huff .....

Ja, det må virkelig være et sjokk. Leste om ett hus på vg.no! Synes det ikke er noe hyggelig. Håper det går bra med de nå!

Skrevet

Nå føler jeg omsider at formen er tilbake til den "gode", gamle etter at jeg lå syk hele forrige uke. :o)

I går fikk jeg opp det meste av de nye skapene på badet (snill kjæreste ja!) så nå mangler bare rørleggerarbeidet, servanten og speilet - men det blir, det blir!

Og i morrest våknet jeg ved siden av min elskede mens ungene lekte på stua. En deilig måte å våkne på! :o) Han har dessverre dratt nå da, men vi sees igjen på onsdag.

Gjest Tacomix
Skrevet

Nå føler jeg omsider at formen er tilbake til den "gode", gamle etter at jeg lå syk hele forrige uke. :o)

I går fikk jeg opp det meste av de nye skapene på badet (snill kjæreste ja!) så nå mangler bare rørleggerarbeidet, servanten og speilet - men det blir, det blir!

Og i morrest våknet jeg ved siden av min elskede mens ungene lekte på stua. En deilig måte å våkne på! :o) Han har dessverre dratt nå da, men vi sees igjen på onsdag.

Så koslig å høre! Får opp humøret mitt litt til når jeg leser slikt!

Godt at du er tilbake til gamle gode lillmus:)! Du var jo virkelig syk!

Heldigvis nå så har jeg bare muskelsmerter og litt feber, men det går greit!

Det beste er jo å våkne opp ved siden av sin elskede, helt enig med deg der!

Han har jo også vært flink da. Høres ut som du får et fint nytt bad nå. Blir sikkert godt å få det helt ferdig!

ylvali1365381015
Skrevet

Rimelig dårlig, faktisk!

Kranglet med mannen min i går, da jeg kom for å legge meg en drøy time etter han, dyttet han meg unna og sa at han ville skilles. (!)

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg klarer nesten ikke å ta det alvorlig, siden jeg er nygravid og vi forrige helg hadde det perfekt og gledet oss...

Så nå sitter jeg her da, skulle fått unna noe arbeid, han er på tur med barna, men jeg klarer ikke å skyve vekk disse tankene.

Sier han det for å få taket på meg, eller kan han virkelig mene at vi skal skille lag pga en drøy krangel? Etter mange åer, to barn og en på vei????

:-(

Skrevet

Jeg sitter med en dårlig følelse. Uten at jeg vet helt hvorfor. *Tenke*

Gjest Tacomix
Skrevet

Eg har ein topp søndag idag :-))

Så koslig å høre:)

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169982349' post='3498603]

Jeg sitter med en dårlig følelse. Uten at jeg vet helt hvorfor. *Tenke*

Håper du finner ut av det snart da!

Gjest Tacomix
Skrevet

Rimelig dårlig, faktisk!

Kranglet med mannen min i går, da jeg kom for å legge meg en drøy time etter han, dyttet han meg unna og sa at han ville skilles. (!)

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg klarer nesten ikke å ta det alvorlig, siden jeg er nygravid og vi forrige helg hadde det perfekt og gledet oss...

Så nå sitter jeg her da, skulle fått unna noe arbeid, han er på tur med barna, men jeg klarer ikke å skyve vekk disse tankene.

Sier han det for å få taket på meg, eller kan han virkelig mene at vi skal skille lag pga en drøy krangel? Etter mange åer, to barn og en på vei????

:-(

Jeg vet desverre ikke hva han mener med det! Men synes synd på deg, ikke bare bare en slik ting når en sier slik!

Men jeg håper bare at han sa dette og ikke mente det. En kan ikke skille seg etter bare en krangel mener jeg. Når han kommer hjem igjen med barna håper jeg han er blid og ikke mente noe med det! Synes synd på deg, det skal du vite!

Skrevet

Håper du finner ut av det snart da!

Hmm.. Spørs om jeg vil finne det ut hvis det er en dårlig nyhet..

Skrevet

Må være en av de verste søndagene i mitt liv til dags dato.

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169983072' post='3498621]

Hmm.. Spørs om jeg vil finne det ut hvis det er en dårlig nyhet..

Ja, det spørs jo det da. Ikke morsomt med noen dårlige nyheter. Men håper det egentlig ikke er noe og du kommer i bedre humør snart!

Skrevet

Huff da..Hva har skjedd?

Gjest Tacomix
Skrevet

Hva er så ille idag? Trenger ikke å fortelle hvis du ikke vil!

Skrevet

Begynner å komme meg etter influensaen, men kjenner formen er ganske laber ennå. Sover ekstremt dårlig for tida, hjelper ikke akkurat å bli vekket av en nabo som hamrer og borrer kl 8 i morges. Samboer er i full gang med å legge flis borte i huset, så jeg blir vel sittende her alene stort sett hele dagen...

Skrevet

Ikke helt topp, nei.

Drittlei av å være innendørs på tredje dagen nå. Minstemor har vært syk. Hun hadde omtrent ikke feber igår og er helt feberfri idag. Fortsatt litt småforkjøla, men jeg vurderer å ta med alle ungene ut en tur idag allikevel. Minstemor (og jeg..) ser drømmende ut på all snøen, det er så vidt plussgrader og vindstille. Tror jeg tar sjansen!

Papsen er opptatt i garasjen (bygger gjesterom på loftet), så det blir meg som må lage litt action i heimen idag også :-/

Kanskje rusler vi en tur til mormor og morfar om et par timers tid :-)

Skrevet

Ja, det spørs jo det da. Ikke morsomt med noen dårlige nyheter. Men håper det egentlig ikke er noe og du kommer i bedre humør snart!

Det er sikkert ikke noe, bare jeg som overanalyserer ;)

Skrevet

Oi.. Hva har skjedd?

*Trøste*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...