Gå til innhold

God eller dårlig søndag?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Ikke helt topp, nei.

Drittlei av å være innendørs på tredje dagen nå. Minstemor har vært syk. Hun hadde omtrent ikke feber igår og er helt feberfri idag. Fortsatt litt småforkjøla, men jeg vurderer å ta med alle ungene ut en tur idag allikevel. Minstemor (og jeg..) ser drømmende ut på all snøen, det er så vidt plussgrader og vindstille. Tror jeg tar sjansen!

Papsen er opptatt i garasjen (bygger gjesterom på loftet), så det blir meg som må lage litt action i heimen idag også :-/

Kanskje rusler vi en tur til mormor og morfar om et par timers tid :-)

Godt å høre at minstemor er kvitt feberen nå. Men kjedlig å ha syke unger, men godt det gikk fort over!

Tror dere begge har godt av å komme dere ut og leke litt i snøen;)!

Også koslig om dere tar dere en tur til mormor og morfar, det hørtes virkelig koslig ut!

Håper dagen blir fin!

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

13

• Angelica :o)

4

• ylvali1365381015

4

• amber sun

3

Gjest Tacomix
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169984143' post='3498652]

Det er sikkert ikke noe, bare jeg som overanalyserer ;)

Vi får håpe at det bare er det:)!

Skrevet

Har det helt utmerket, men jeg er nok litt forsoven - eller hva man skal kalle det. Sovna da jeg leste for sønnen min i går kveld, og våkna klokka halv tre i natt. Da var det ikke mye vits å sitte oppe, så jeg gikk og la meg igjen. Tolv timers søvn er litt i overkant for meg:-)

Snart skal vi kjøre en tur opp til noen flotte snøhuler som noen unger har laget oppe i hugget her. Har mest lyst til å sløve inne i dag, men treåringen min trenger en luftetur.

Ha en fin dag:-)

Skrevet

Dette er en god dag. Fikk sove nesten helt til 8.00, og datra mi har vært ganske ålreit å være sammen med i dag. ;) Så fikk jeg et eller annet kick og ryddet og vasket rommet hennes, og sorterte ut alt av klær som er i feil størrelser. Nå sover hun, jeg sitter her med potetgull og vann. :D

Gjest Tacomix
Skrevet

Har det helt utmerket, men jeg er nok litt forsoven - eller hva man skal kalle det. Sovna da jeg leste for sønnen min i går kveld, og våkna klokka halv tre i natt. Da var det ikke mye vits å sitte oppe, så jeg gikk og la meg igjen. Tolv timers søvn er litt i overkant for meg:-)

Snart skal vi kjøre en tur opp til noen flotte snøhuler som noen unger har laget oppe i hugget her. Har mest lyst til å sløve inne i dag, men treåringen min trenger en luftetur.

Ha en fin dag:-)

Kos dere oppi snøen:)!

Jeg blir å bare være inne og tar det med ro!

Ligger å doler:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Begynner å komme meg etter influensaen, men kjenner formen er ganske laber ennå. Sover ekstremt dårlig for tida, hjelper ikke akkurat å bli vekket av en nabo som hamrer og borrer kl 8 i morges. Samboer er i full gang med å legge flis borte i huset, så jeg blir vel sittende her alene stort sett hele dagen...

Uff da. Ikke godt å våkne så tidlig når en ikke er helt bra. Og på en søndag da!

Men håper du får en fin dag og kommer tilbake til gode gamle deg igjen!

Gjest Tacomix
Skrevet

Dette er en god dag. Fikk sove nesten helt til 8.00, og datra mi har vært ganske ålreit å være sammen med i dag. ;) Så fikk jeg et eller annet kick og ryddet og vasket rommet hennes, og sorterte ut alt av klær som er i feil størrelser. Nå sover hun, jeg sitter her med potetgull og vann. :D

Så bra da! Godt å høre at du har en fin søndag:)! Så mye du har gjort!

Vil ikke komme å rydde litt hos meg også? Her ligger jeg bare å sløver!

Håper du fortsatt får en strålende søndag;)!

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg vet desverre ikke hva han mener med det! Men synes synd på deg, ikke bare bare en slik ting når en sier slik!

Men jeg håper bare at han sa dette og ikke mente det. En kan ikke skille seg etter bare en krangel mener jeg. Når han kommer hjem igjen med barna håper jeg han er blid og ikke mente noe med det! Synes synd på deg, det skal du vite!

:-)

Ja, jeg vet ikke om jeg skal ta det så alvorlig, kan ikke forestille meg at det var et veloverveid utsagn, iallefall ikke slik situasjonen vår er nå.

Likevel satte det meg litt ut kan du si, ganske drøyt å bare slenge ut noe sånt også, sint eller ei.

Jeg er mer hormonelt ustabil enn vanlig av naturlige årsaker, ikke lett å være overbærende og rolig.

Men takk for støtten! Det er godt med en klapp på skuldra nå...

Gjest Tacomix
Skrevet

:-)

Ja, jeg vet ikke om jeg skal ta det så alvorlig, kan ikke forestille meg at det var et veloverveid utsagn, iallefall ikke slik situasjonen vår er nå.

Likevel satte det meg litt ut kan du si, ganske drøyt å bare slenge ut noe sånt også, sint eller ei.

Jeg er mer hormonelt ustabil enn vanlig av naturlige årsaker, ikke lett å være overbærende og rolig.

Men takk for støtten! Det er godt med en klapp på skuldra nå...

Nei det er ikke noe en skal si! Men håper det løser seg.

Du får også en trøsteklem fra meg! :)

Skrevet

Jeg har en kjempefin søndag hittil, litt trøtt, men med roser i kinnene etter en frisk gåtur. Nå sitter jeg på pc'en ved siden av sambo og vi koser oss :o) deilig med fri og bare slappe helt av. Snart skal jeg lage lunsj om jeg bare kommer på noe godt og lettvint *går og kikker i kjøleskapet* En riktig god søndag til deg også!

Skrevet

Må være en av de verste søndagene i mitt liv til dags dato.

Kva har skjedd siden denne søndagen ikkje er noko god då??

ylvali1365381015
Skrevet

Nei det er ikke noe en skal si! Men håper det løser seg.

Du får også en trøsteklem fra meg! :)

Takk! Det løser seg, håper og tror jeg...

Skrevet

Ikke helt topp, nei.

Drittlei av å være innendørs på tredje dagen nå. Minstemor har vært syk. Hun hadde omtrent ikke feber igår og er helt feberfri idag. Fortsatt litt småforkjøla, men jeg vurderer å ta med alle ungene ut en tur idag allikevel. Minstemor (og jeg..) ser drømmende ut på all snøen, det er så vidt plussgrader og vindstille. Tror jeg tar sjansen!

Papsen er opptatt i garasjen (bygger gjesterom på loftet), så det blir meg som må lage litt action i heimen idag også :-/

Kanskje rusler vi en tur til mormor og morfar om et par timers tid :-)

Her har det regna heile natta og snømannen til minsten som me laga i går, er nesten vekke... Det er litt trist :-(

Skrevet

Kos dere oppi snøen:)!

Jeg blir å bare være inne og tar det med ro!

Ligger å doler:)

Fin dag å dole på dette ;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Rimelig dårlig, faktisk!

Kranglet med mannen min i går, da jeg kom for å legge meg en drøy time etter han, dyttet han meg unna og sa at han ville skilles. (!)

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg klarer nesten ikke å ta det alvorlig, siden jeg er nygravid og vi forrige helg hadde det perfekt og gledet oss...

Så nå sitter jeg her da, skulle fått unna noe arbeid, han er på tur med barna, men jeg klarer ikke å skyve vekk disse tankene.

Sier han det for å få taket på meg, eller kan han virkelig mene at vi skal skille lag pga en drøy krangel? Etter mange åer, to barn og en på vei????

:-(

Næmmen huff da! Jeg håper og tror han sa det for å "få taket på deg", men jeg synes han oppførte seg skikkelig ille, uansett. Skilsmisse er ikke noe man skal true med i tide og utide, vel!!

Det synes jeg du skal fortelle ham når dere blir venner igjen. (Jeg satser på at dere blir det)

Skrevet

Dette er en god søndag.

Gikk og la meg i halv fire tiden i natt, sto opp kl 11 for å lufte bikkja. Litt trøtt, men koser meg med pledd og bærbar pc i sofaen :)

Skrevet

God!

Etter en kveld/natt på byn igår hvor jeg hadde det konge (spiste god mat, drakk, danset med kjæresten til kul musikk, og til og med ble fortalt at jeg burde vært modell, hehe), sto jeg opp litt før ti og spiste frokost sammen med samboeren med P3 og DJ Friendly i bakgrunnen.

Vi har gjort mye idag, og tilværelsen både i og utenfor senga kunne ikke vært bedre. *s*

Nå er klokka to, og jeg har malt vinduskarmer, vært med og satt sammen noen skap, jeg har vært tur med bikkja og badet den etterpå, og sola skinner. Det ser i et hele tatt ut til å forbli en perfekt søndag. *s*

Nå begynner jeg å kjenne meg litt småtrøtt, så kanskje vi tar oss en middagshvil straks. Kan ikke bare jobbe og pusse opp.

Det er forøvrig deilig å kunne gå ut om kvelden og ha det gøy, uten å slite med hangover, tømmermenn og migrene dagen derpå. :-D

Skrevet

Godt å høre at minstemor er kvitt feberen nå. Men kjedlig å ha syke unger, men godt det gikk fort over!

Tror dere begge har godt av å komme dere ut og leke litt i snøen;)!

Også koslig om dere tar dere en tur til mormor og morfar, det hørtes virkelig koslig ut!

Håper dagen blir fin!

Takk det samme :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Fin dag å dole på dette ;-)

Greier ikke helt å dole. Men jeg prøver da;)!

Skrevet

Her har det regna heile natta og snømannen til minsten som me laga i går, er nesten vekke... Det er litt trist :-(

Og her begynte det å regne for en time siden :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...