Gå til innhold

God eller dårlig søndag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God.

Sto opp klokken 11, etter ti timers søvn. Samboeren hadde stått opp litt før for å få med seg all sporten på tv(forstå det den som kan...). Men han hadde stekt rundstykker da og tømt oppvaskmaskina.

Nå skal han dra og trene, mens jeg skal gjøre ferdig noe jobbgreier og lage middag. En sløv og fin søndag.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

13

• Angelica :o)

4

• ylvali1365381015

4

• amber sun

3

Skrevet

Greier ikke helt å dole. Men jeg prøver da;)!

Ja, men det er jo bra :-))

Skrevet

Og her begynte det å regne for en time siden :-(

Kor i landet bur du?

Gjest Tacomix
Skrevet

Men nå tar jeg en høneblund og prøver å bli bedre!

Gjest Tacomix
Skrevet

Skrevet

Dette er en god søndag.

Gikk og la meg i halv fire tiden i natt, sto opp kl 11 for å lufte bikkja. Litt trøtt, men koser meg med pledd og bærbar pc i sofaen :)

oioioi, eg og har sååå lyst på ein bærbar pc :-))

Skrevet

Oki, god betring :-))

Skrevet

Bra søndag.

Ungene og jeg har shina huset og vært skikkelig flinke. Så bakte vi, så nå lukter det nystekte kanelboller i hele kåken. :) Storebror tok initiativ til å invitere noen naboer på kaffe og boller etterpå, så det blir koselig. :)

Nå sover Lillesøster en liten dupp, og Storebror og jeg sløver på sofaen etter at vi har drevet med litt vindusmaling. :)

Skrevet

Hei! Du er litt bedre ja, håper det fortsetter i den banen!

Jeg har hodepine, trykk på bihulene tror jeg... Litt hengen og fått maven utenom rutine...fatter ikke hva som skjer.Og jeg som skal trene en i basseng i morgen på jobb.....

Min søndag skal sløves bort hjemme, det er hærlig. Skal inn i dusjen om litt. Ny steamdusj. Ungene vil helst dusje i ett sett :)

Skrevet

Forferdelig dårlig (ref tråden min over)

Skrevet

Det er en god søndag :-) Sov til 9, har etter det bare kost meg og lest, surfet tittet litt på tv o gjort _litt_ husarbeid. Gleder meg til i morgen, for da kommer kjæresten.

Skrevet

Jeg føler meg dårlig enda og jeg våknet nå dvs jeg har sovet utrolig mange timer.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Søndagen er ikke helt god. Takket være en alle tiders fest i går, så er jeg gankse så tung i hodet i dag. Og da blir det ikke bedre av at naboen vegg-i-vegg driver og pusser opp. Det hamres og slipes så hele huset rister :(

Skrevet

oioioi, eg og har sååå lyst på ein bærbar pc :-))

Jeg fikk en, faktisk! Kjæresten til mamma tok med en fra jobben sin, en som var "gått ut på dato" der, men finfin for meg å sitte og surfe på, skrive eller se tv-serier på :) Fikk den når jeg var et halvt år på sykehus og dagene var laaange. Jeg er veldig takknemlig og glad :)

Jeg har også et stasjonært monster også, da.. men det er jo så deilig å sitte i sofaen med bærbar, anbefaler deg å skaffe deg en hvis du har mulighet :)

ylvali1365381015
Skrevet

Næmmen huff da! Jeg håper og tror han sa det for å "få taket på deg", men jeg synes han oppførte seg skikkelig ille, uansett. Skilsmisse er ikke noe man skal true med i tide og utide, vel!!

Det synes jeg du skal fortelle ham når dere blir venner igjen. (Jeg satser på at dere blir det)

Ja, vi blir nok det. Rent bortsett fra denne voldsomme krangelen har vi hatt det strålende veldig lenge nå. Han er i bedre humør etter turen, og jeg har beklaget min oppførsel. Skal nok snakke litt om virkemidler vi kan tillate oss å bruke også, det kan fort bli noe ustabilt dersom trusler om skillsmisse skal aksepteres som "argument"!

Takk for innspill! Som man spør får man svar: ikke alle har en super søndag vettu... ;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

God!

Etter en kveld/natt på byn igår hvor jeg hadde det konge (spiste god mat, drakk, danset med kjæresten til kul musikk, og til og med ble fortalt at jeg burde vært modell, hehe), sto jeg opp litt før ti og spiste frokost sammen med samboeren med P3 og DJ Friendly i bakgrunnen.

Vi har gjort mye idag, og tilværelsen både i og utenfor senga kunne ikke vært bedre. *s*

Nå er klokka to, og jeg har malt vinduskarmer, vært med og satt sammen noen skap, jeg har vært tur med bikkja og badet den etterpå, og sola skinner. Det ser i et hele tatt ut til å forbli en perfekt søndag. *s*

Nå begynner jeg å kjenne meg litt småtrøtt, så kanskje vi tar oss en middagshvil straks. Kan ikke bare jobbe og pusse opp.

Det er forøvrig deilig å kunne gå ut om kvelden og ha det gøy, uten å slite med hangover, tømmermenn og migrene dagen derpå. :-D

Var det du som kom så sent hjem i natt og som vekte meg da;)! Hørte noe ser du;)!

Neida, koslig å høre om din by tur!

Takk for mailen. Blir svar når jeg blir frisk igjen:)!

Gjest Tacomix
Skrevet

God.

Sto opp klokken 11, etter ti timers søvn. Samboeren hadde stått opp litt før for å få med seg all sporten på tv(forstå det den som kan...). Men han hadde stekt rundstykker da og tømt oppvaskmaskina.

Nå skal han dra og trene, mens jeg skal gjøre ferdig noe jobbgreier og lage middag. En sløv og fin søndag.

Koslig å høre om din søndag. Blir bare et kort svar! Er litt innom dol igjen etter dagens lur!

Gjest Tacomix
Skrevet

Bra søndag.

Ungene og jeg har shina huset og vært skikkelig flinke. Så bakte vi, så nå lukter det nystekte kanelboller i hele kåken. :) Storebror tok initiativ til å invitere noen naboer på kaffe og boller etterpå, så det blir koselig. :)

Nå sover Lillesøster en liten dupp, og Storebror og jeg sløver på sofaen etter at vi har drevet med litt vindusmaling. :)

Høres ut som en veldig bra og koslig søndag! Håper at du også får en fin søndag!

Gjest Tacomix
Skrevet

Søndagen er ikke helt god. Takket være en alle tiders fest i går, så er jeg gankse så tung i hodet i dag. Og da blir det ikke bedre av at naboen vegg-i-vegg driver og pusser opp. Det hamres og slipes så hele huset rister :(

Så du har dagen derpå idag;)! Håper du får en fin kveld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...