Gå til innhold

God eller dårlig søndag?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg føler meg dårlig enda og jeg våknet nå dvs jeg har sovet utrolig mange timer.

Håper du snart blir bra! God bedring!

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

13

• Angelica :o)

4

• ylvali1365381015

4

• amber sun

3

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er en god søndag :-) Sov til 9, har etter det bare kost meg og lest, surfet tittet litt på tv o gjort _litt_ husarbeid. Gleder meg til i morgen, for da kommer kjæresten.

Koslig at du har hatt en fin søndag! Kos deg også i kveld:)!

Gjest Tacomix
Skrevet

Forferdelig dårlig (ref tråden min over)

Lest litt i din tråd! Håper du en dag kan lære. Men uansett håper jeg at du er bedre! God bedring!

Skrevet

Håper du snart blir bra! God bedring!

Takk, for nå er jeg lei.

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei! Du er litt bedre ja, håper det fortsetter i den banen!

Jeg har hodepine, trykk på bihulene tror jeg... Litt hengen og fått maven utenom rutine...fatter ikke hva som skjer.Og jeg som skal trene en i basseng i morgen på jobb.....

Min søndag skal sløves bort hjemme, det er hærlig. Skal inn i dusjen om litt. Ny steamdusj. Ungene vil helst dusje i ett sett :)

Høres ikke bra ut det med deg. Virker som en pågående influensa/forkjølse! Ikke bra at du må trene en i baseng i morgen, men håper du er bedre og at det går greit! Må du også bli bedre! Får en klem av meg. God bedring til deg også!

Takk for ditt svar:)! Godt å ha deg vet du;)!

Nå har jeg sløva i 2 dager her. Håper jeg er bra igjen i morgen og at jeg bare skulle være syk i helga!

Nå skal jeg igjen prøve å dole litt så får jeg se hvordan det går!

Håper du har en fin kveld:)

Skrevet

Var det du som kom så sent hjem i natt og som vekte meg da;)! Hørte noe ser du;)!

Neida, koslig å høre om din by tur!

Takk for mailen. Blir svar når jeg blir frisk igjen:)!

Bråkte vi da vi stolpret oss hjem på islagt vei og jeg nesten sklei på høye hæler? Ikke meningen å vekk deg altså. ;-) hehe

God bedring, ikke stress med mail før du er frisk igjen. :-D

Gjest Tacomix
Skrevet

Bråkte vi da vi stolpret oss hjem på islagt vei og jeg nesten sklei på høye hæler? Ikke meningen å vekk deg altså. ;-) hehe

God bedring, ikke stress med mail før du er frisk igjen. :-D

Takk for det:) Skal nok heller stresse for å bli bra igjen jeg. Har bare vært syk i 2 dager nå!Er nok strax bra igjen tror jeg da!

Hørte godt at det var du og kjæresten som var ute så sent. Tenkte med meg selv, har dere ikke bedre å gjøre enn å gå gatelangs nattestid:P!

Men koslig da! Håper dere får en fin kveld:)!

Skrevet

Takk for det:) Skal nok heller stresse for å bli bra igjen jeg. Har bare vært syk i 2 dager nå!Er nok strax bra igjen tror jeg da!

Hørte godt at det var du og kjæresten som var ute så sent. Tenkte med meg selv, har dere ikke bedre å gjøre enn å gå gatelangs nattestid:P!

Men koslig da! Håper dere får en fin kveld:)!

Takk i like måte. :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hei! Du er litt bedre ja, håper det fortsetter i den banen!

Jeg har hodepine, trykk på bihulene tror jeg... Litt hengen og fått maven utenom rutine...fatter ikke hva som skjer.Og jeg som skal trene en i basseng i morgen på jobb.....

Min søndag skal sløves bort hjemme, det er hærlig. Skal inn i dusjen om litt. Ny steamdusj. Ungene vil helst dusje i ett sett :)

Glømte å kommentere noe i ditt innlegg! Slik dusj dere har skaffet dere håper jeg at huseier skaffer til her jeg bor! Det hadde virkelig vært godt nå mens en ikke er helt i 100!

Skrevet

Har ikke vært utom døra i det hele tatt i helga. Jeg har ligget på sofaen med sår hals, vondt i kroppen, godteri og ei god bok, mens ungene har bygd snøhule i hagen ;o)

Litt godt å bare være i ro og sløve ei hel helg, men får liksom litt dårlg samvittighet også....

Gjest Tacomix
Skrevet

Har ikke vært utom døra i det hele tatt i helga. Jeg har ligget på sofaen med sår hals, vondt i kroppen, godteri og ei god bok, mens ungene har bygd snøhule i hagen ;o)

Litt godt å bare være i ro og sløve ei hel helg, men får liksom litt dårlg samvittighet også....

Høres akurat ut som vi har hatt samme helg! Jeg har vært ute en gang denne helga for at jeg må bevege meg, men det var absolutt ikke godt! Det var godt å komme inn døra igjen!

Håper du snart blir bra! Ha en fin kveld hvertfall!

Skrevet

Ikke så veldig bra, har vært syk siden Torsdag og føler meg ennå ikke helt frisk.

Alt er tungt så jeg sitter bare i godstolen.

øynene svir og jeg svetter som en gal mens de rundt meg fryser :(

Ellers prøvde jeg meg en tur til slekt for å spise middag, jeg var helt ferdig etterpå.

Skrevet

Hordalending :-))

Okei, et lite stykke unna iallefall:-)

Skrevet

Høres akurat ut som vi har hatt samme helg! Jeg har vært ute en gang denne helga for at jeg må bevege meg, men det var absolutt ikke godt! Det var godt å komme inn døra igjen!

Håper du snart blir bra! Ha en fin kveld hvertfall!

Takk det samme :o)

Skrevet

Høres ikke bra ut det med deg. Virker som en pågående influensa/forkjølse! Ikke bra at du må trene en i baseng i morgen, men håper du er bedre og at det går greit! Må du også bli bedre! Får en klem av meg. God bedring til deg også!

Takk for ditt svar:)! Godt å ha deg vet du;)!

Nå har jeg sløva i 2 dager her. Håper jeg er bra igjen i morgen og at jeg bare skulle være syk i helga!

Nå skal jeg igjen prøve å dole litt så får jeg se hvordan det går!

Håper du har en fin kveld:)

Takk for klemmen :) Gjorde godt den. Du er bedre enn tidligere og doler ivei?

Vi får ta dag for dag, ikke annet å gjøre.. Vi får krysse fingrene for at vi begge får gjort det vi skal imorgen!

Klem te du au ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Ikke så veldig bra, har vært syk siden Torsdag og føler meg ennå ikke helt frisk.

Alt er tungt så jeg sitter bare i godstolen.

øynene svir og jeg svetter som en gal mens de rundt meg fryser :(

Ellers prøvde jeg meg en tur til slekt for å spise middag, jeg var helt ferdig etterpå.

Du må ha riktig god bedring og en fortsatt fin kveld!

Skrevet

Okei, et lite stykke unna iallefall:-)

Jepp:-) Er det noko snø igjen hos dåke?

Gjest Tacomix
Skrevet

Takk for klemmen :) Gjorde godt den. Du er bedre enn tidligere og doler ivei?

Vi får ta dag for dag, ikke annet å gjøre.. Vi får krysse fingrene for at vi begge får gjort det vi skal imorgen!

Klem te du au ;)

Ja, jeg er heldivis bedre nå enn tidligere idag. Men er vel ikke så lenge til jeg sover igjen heller! Har prøvd å vært litt flinkere å dole mer idag. Tatt det innimellom, ser på gamle Mot i brøstet episoder på web tv. Har vel sett de 2-3 ganger før, men får aldri nok av den gjengen.

Igår var jeg helt slått ut så jeg er glad jeg er bedre nå. Igår frøys jeg som en gal, og idag svetter jeg som en gal. Så er nok forhåpentligvis bra igjen i morgen, håper hvertfall det. Må jo se positivt på det!

Skal sjekke feberen etterpå når jeg legger meg, håper den har forsvunnet nå! Men litt varm og sløv er jeg fortsatt må jeg innrømme, sliten etter denne dagen! Så det skal bli godt å sove igjen!

Men det går jo riktig veien og snart er jeg nok helt ok igjen. Best å ta en dag av gangen ja! Går mye bedre om en gjør det sånn!

Håper du fortsatt får en fin kveld og en riktig god dag i morgen!

Tusen takk for klemmen, godt å få noen slike. De gjør en mye bedre (føles hvertfall ut som om det går bedre da)

Men jeg er hvertfall mye bedre enn igår og før idag. Rart hva dol kan gjøre;)!

Skrevet

Jepp:-) Er det noko snø igjen hos dåke?

Ja, fortsatt snø her. Har brøyta to ganger utenfor huset. Første brøytinga i dag tidlig ble ikke bra nok. Siste brøytinga var for å få vekk slapset. Det var så ille at vi, selv med firhjulstrekkeren vår, hadde problemer med å komme oss opp bakken. Ser ut som det blir tørre hovedveier imorgen iallefall - og det er helt greit :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...