Gå til innhold

God eller dårlig søndag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, fortsatt snø her. Har brøyta to ganger utenfor huset. Første brøytinga i dag tidlig ble ikke bra nok. Siste brøytinga var for å få vekk slapset. Det var så ille at vi, selv med firhjulstrekkeren vår, hadde problemer med å komme oss opp bakken. Ser ut som det blir tørre hovedveier imorgen iallefall - og det er helt greit :-)

Her er det bare veier no ( trur eg iallefall) Skal ut å kjøre i morgon :-)

Er like greit at alt snøen forsvinner når det først er begynt å regne :-))

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

13

• Angelica :o)

4

• ylvali1365381015

4

• amber sun

3

Skrevet

Her er det bare veier no ( trur eg iallefall) Skal ut å kjøre i morgon :-)

Er like greit at alt snøen forsvinner når det først er begynt å regne :-))

Jeg vil ha bare veier og snødekte marker!

Vi skal på hyttetur på fjellet første helga i mars. Må ha snø til da!! :-)

Skrevet

Definitivt en god søndag her i huset.

Vært på helgetur med venninner og barn, mye utetid, bål med pølser og marshmellows, sen kveld med litt god vin, og mye hyggelig prat.

Så hjem til min kjære og kjenne seg nesten nyforelsket igjen, etter å ha vært vekke..

søndagen kunne godt vart et par dager til den. :)

Skrevet

Jeg vil ha bare veier og snødekte marker!

Vi skal på hyttetur på fjellet første helga i mars. Må ha snø til da!! :-)

Klart du må ha snø til dess *skal krysse fingrane for mykje snø framover* Kor langt skal dåke på tur då? :-)

Skrevet

Klart du må ha snø til dess *skal krysse fingrane for mykje snø framover* Kor langt skal dåke på tur då? :-)

Takk:-)

Vi skal ikke langt. Bare en halvtimes tur unna (inkl.ferge) :-)

Skrevet

Jeg fikk en, faktisk! Kjæresten til mamma tok med en fra jobben sin, en som var "gått ut på dato" der, men finfin for meg å sitte og surfe på, skrive eller se tv-serier på :) Fikk den når jeg var et halvt år på sykehus og dagene var laaange. Jeg er veldig takknemlig og glad :)

Jeg har også et stasjonært monster også, da.. men det er jo så deilig å sitte i sofaen med bærbar, anbefaler deg å skaffe deg en hvis du har mulighet :)

Kva prisklasse er det lurt å kjøpe bærbar pc? Har sååå lyst på ein. Den stasjonære maskinen vår tar visst snart kveld :-((

Skrevet

Kva prisklasse er det lurt å kjøpe bærbar pc? Har sååå lyst på ein. Den stasjonære maskinen vår tar visst snart kveld :-((

Bærbare har sunket merkbart i pris nå, så du kan gjøre mange gode kjøp for en billig penge. Du kan vel få de fra 5-6000 og opp nå, og det er bra pcer.

Det beste er hvis du kjenner noen som har litt peiling (sier ikke at du ikke har det, men sånn i tilfelle.. hehe), kan bli med deg i butikken eller se på tilbudsannonser/lete på nett.

Jeg er litt skeptisk til Elkjøp og sånn, spesielt på stasjonære pcer (tidligere iallfall) så var det sånn at det de annonserte med "MASSE ram! osv" betydde at andre komponenter var tilsvarende dårlig for å spare inn pengene igjen. Aner ikke om det er sånn når det gjelder bærbare, men det er et tips, så ikke fall for alt av salgsgimmick. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...