Gå til innhold

13,5 timer igjen

Anbefalte innlegg

Gjest LisaEmilie
Skrevet

Dette har vært en lang helg. Den lengste i mitt liv. Har tatt min datter med på kino, kjøpesenter, resturant, besøk hos familie. Jeg har prøvd å få til en vanlig helg. Men hun merker det på meg, selv om jeg smiler utenpå. Hun merker at noe ikke er som det skal.

Den smerten jeg kjenner kan ikke beskrives.

Men nå er det bare timer igjen til jeg skal til barnevernet. Jeg kommer til å bryte totalt sammen der i morgen.

Hvilke skader har min datter fått mentalt? Overgreps setter stygge og varige spor.

Men jeg ser hvem mine venner er. Det er mange i løpet av helgen som ganske pent har sagt takk for seg. Dette ble for tøft for dem. For dem. Hva med meg? Hva med min datter?

Måtte Gud være med oss.

Skrevet

Føler veldig med dere.

Og fryktelig trist med slike "venner".

Lykke til, alt godt ønskes dere fra

Gjest Flystripa
Skrevet

Huff, du må ha det forferdelig nå *trøste* Hva har skjedd?

Venner som takker for seg er vondt, og da ser du at vennskapet ikke var reelt. Gode venner stikker ikke.

Gjest LisaEmilie
Skrevet

Huff, du må ha det forferdelig nå *trøste* Hva har skjedd?

Venner som takker for seg er vondt, og da ser du at vennskapet ikke var reelt. Gode venner stikker ikke.

Jeg fikk vite på fredag at min datter viser alle tegn på seksuelle overgrep.

Skrevet

Ja, noen løper. Noen tålr ikke, eller tør ikke ta sjansen på at de gjør det! Men, heldigvis finnes det og de som tåler og som tør! Du er på vei inn blant disse!

Hvilke men din datter får er umulig å si! Men - hun har allerede fått noe viktig: Noen ser og noen kommer til å stoppe! Det er viktige og sterke ting for et barn.

Jeg tror du skal være forberedt på at også du kommer til å trenge masse hjelp. Håper du og har venner som ikke går. Si det til dem - at du trenger dem.

Ta imot hjelp som tilbys. Se din datter. Lytt til henne, både det hun sier med ord, men og det hun sier med resten av seg.

Fortell henne så ofte som mulig at dette er ikke hennes feil. At ingen er sinte på henne. Og at du tåler det, selvom det kanskje ikke kjennes sånn. For det er kjempeviktig for henne å vite.

Lykke, lykke til! Hjertet mitt brenner for dere akkurat nå!

Gjest LisaEmilie
Skrevet

Ja, noen løper. Noen tålr ikke, eller tør ikke ta sjansen på at de gjør det! Men, heldigvis finnes det og de som tåler og som tør! Du er på vei inn blant disse!

Hvilke men din datter får er umulig å si! Men - hun har allerede fått noe viktig: Noen ser og noen kommer til å stoppe! Det er viktige og sterke ting for et barn.

Jeg tror du skal være forberedt på at også du kommer til å trenge masse hjelp. Håper du og har venner som ikke går. Si det til dem - at du trenger dem.

Ta imot hjelp som tilbys. Se din datter. Lytt til henne, både det hun sier med ord, men og det hun sier med resten av seg.

Fortell henne så ofte som mulig at dette er ikke hennes feil. At ingen er sinte på henne. Og at du tåler det, selvom det kanskje ikke kjennes sånn. For det er kjempeviktig for henne å vite.

Lykke, lykke til! Hjertet mitt brenner for dere akkurat nå!

Takk

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg fikk vite på fredag at min datter viser alle tegn på seksuelle overgrep.

Å; Gud bedre :( Hva i all verden gjør du nå? Anmelde opergriperen, er det første jeg tenker på.

Åh, jeg mener ikke å grave her altså, men jeg ønsker dere det beste *klem*

Gjest Persille
Skrevet

Å; Gud bedre :( Hva i all verden gjør du nå? Anmelde opergriperen, er det første jeg tenker på.

Åh, jeg mener ikke å grave her altså, men jeg ønsker dere det beste *klem*

Hun skrev et innlegg om det tidligere i helgen, søk på nicket så finner du det.

Gjest Persille
Skrevet

Det er dårlige venner som stikker i situasjoner som dette, ekte venner står ved deg i tykt og tynt, og det er de som er viktige å ha med seg videre i livet.

De andre kan du klare deg uten, de tilfører deg ikke noe positivt likevel...

Lykke til i morgen!!

Skrevet

Jeg tenker masse på deg og datteren din. Jeg ønsker dere begge styrke i morgen. Det må være forferdelig vanskelig for dere.

Verdien på et vennskap kommer tydelig frem når livet blir vanskelig. Ekte venner stikker ikke når ting blir håpløst. Ekte venner blir hos deg uansett. Jeg håper du har andre mennesker du kan støtte deg til, som er der for dere.

Jeg ønsker deg alt det beste for morgendagen og alle dager i fremtiden. Sender deg en stor klem.

Ja, Gud er med dere i morgen, som alle andre dager.

*trøsteklemmer*

Skrevet

Vær glad fordi du nå får sett hvem som er dine virkelige venner...

Og vær glad for at denne saken nå blir tatt opp!

Ønsker deg lykke til imorgen!

*tenker på deg-klem*

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til imorgen.

Føler enormt med dere!

*klem*

Gjest LisaEmilie
Skrevet

Hun har lagt seg nå. Klaget over vondt i tissen. Jeg hjalp henne å ta av trusen. Tenkte hun kanskje var sår. Alt så bra ut. Jeg ba henne peke der det gjorde vondt. Hun skilte kjønnsleppene og pekte på skjedeåpningen. Jeg spurte: "Har du hatt vondt der før? Hun svarte: "Ja, mange ganger hos pappa".

Uff, uff, uff.. dette er rett ut sagt helt..jeg finner ikke ord....

Gjest LisaEmilie
Skrevet

Hun har lagt seg nå. Klaget over vondt i tissen. Jeg hjalp henne å ta av trusen. Tenkte hun kanskje var sår. Alt så bra ut. Jeg ba henne peke der det gjorde vondt. Hun skilte kjønnsleppene og pekte på skjedeåpningen. Jeg spurte: "Har du hatt vondt der før? Hun svarte: "Ja, mange ganger hos pappa".

Uff, uff, uff.. dette er rett ut sagt helt..jeg finner ikke ord....

Jeg skulle ønske alt dette var en vond drøm, jeg skulle ønske jeg led av en eller annen sykdom som fikk meg til å lyve. Dette kan ikke være sant. Dette er sant. Å, jizes...*hulker*

Skrevet

Fy du må ha hatt en jævlig helg, skjønner ikke helt hvorfor barnevernet måtte ringe deg på en fredag og ikke heller vente til mandag og kanskje be deg inn på et møte straks?

Trodde ikke barnevernet ga sånne beskjeder via telefon heller :(

ønsker dere lykke til!

Skrevet

Jeg skulle ønske alt dette var en vond drøm, jeg skulle ønske jeg led av en eller annen sykdom som fikk meg til å lyve. Dette kan ikke være sant. Dette er sant. Å, jizes...*hulker*

Du.. Dere kommer til å klare det! Men at det er jævlig, ja, det er det!

*strekker ut en forsiktig hånd*

Skrevet

Å kjære, vene. Fikk helt vondt når jeg leste innleggene dine.

Jeg ønsker deg og din datter lykke til i tiden som kommer. Det må og skal gå bra for dere!

Skrevet

Fy du må ha hatt en jævlig helg, skjønner ikke helt hvorfor barnevernet måtte ringe deg på en fredag og ikke heller vente til mandag og kanskje be deg inn på et møte straks?

Trodde ikke barnevernet ga sånne beskjeder via telefon heller :(

ønsker dere lykke til!

De gjør ikke det.

Gjest LisaEmilie
Skrevet

De gjør ikke det.

De gjør faktisk det. Jeg skulle ønske det var som du tror. At jeg løy.

Skrevet

Forferdelig... Men du har vel _en_ venninne som kan stå ved din side nå? Håper virkelig det.

Ikke se så langt frem, ta time for time. Du har vært super som har klart å fungere så bra som du har i helgen. Det er ufattelig hva man kan klare å takle/komme seg gjennom. Styrken er (lagret) i deg, selv om det sikkert ikke føles sånn..

Jeg sender all min gode energi til dere, og vil tenke på deg i morgen.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...