Gå til innhold

Nynorskens dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Mi kjære søster, Gyda, har akkurat gjort meg merksam på at 29. januar er nynorskens dag.

Difor vil eg følgje hennar eksempel og la alt eg skriv i dag vere på nynorsk, sjølv om det vil føre til at enkelte rapportar vert sjåande litt merkelege ut (dei som har vorte påbegynt tidlegare, eller skal avsluttast ein annan dag).

Men noko må vi ofre for vårt fleirspråklege land.

Så no er eg spent på om fleire på dol vil gjere det same, og la dol bli nynorsk for ein dag :)

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

23

• Dirflos79

15

• Angelica :o)

6

• Mista nikket

5

Gjest abrahamsen
Skrevet

Du store min, du kan skjøne at me då lyt skrive nynorsk! Eg tykkjer det var enklare før, då det nynorsk verkeleg var nynorsk. I dag kan ein skriva mestå det ein ynskjer.

Jau, eg veit at språket i dette innlegget ikkje er korrekt;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Over mitt lik.

He he

Eg har oppdaga at eg vart lurt, det er berre Gyda sin Nynorskens dag, ikkje heile Noregs.

Men likefullt hadde det vore moro om fleire av dol sine brukarar prøvde seg på vårt andre hovudmål for ein dag, slik at 29. januar kan verte Nynorskens dag for doktoronline.

Skrevet

Skulle jeg ha prøvd meg på det, hadde alle de som er overivrige i rettskrivning gått berserk

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du store min, du kan skjøne at me då lyt skrive nynorsk! Eg tykkjer det var enklare før, då det nynorsk verkeleg var nynorsk. I dag kan ein skriva mestå det ein ynskjer.

Jau, eg veit at språket i dette innlegget ikkje er korrekt;o)

Eg er heilt einig. Nynorsk har vorte vansklegare sidan så mange sideformar har vorte tillatt å skrive.

Men vi får gjere vårt beste, i fotefara til Ivar Åsen.

Skrevet

He he

Eg har oppdaga at eg vart lurt, det er berre Gyda sin Nynorskens dag, ikkje heile Noregs.

Men likefullt hadde det vore moro om fleire av dol sine brukarar prøvde seg på vårt andre hovudmål for ein dag, slik at 29. januar kan verte Nynorskens dag for doktoronline.

Jeg fikk overdose av driftige målungdommer i min forrige jobb, og kommer ikke til å skrive en eneste setning på nynorsk igjen med mindre jeg har kniven på strupen. Makan til gjeng!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Skulle jeg ha prøvd meg på det, hadde alle de som er overivrige i rettskrivning gått berserk

Det er ikkje sikkert at dei er like stødige på rettskriving i nynorsk som på bokmål. Vi får sjå. Eg må glatt innrømme at mine kunnskapar i nynorsk ikkje er det dei eingong var, så det er nok ein og annan feil i desse innlegga.

Skrevet

Det er ikkje sikkert at dei er like stødige på rettskriving i nynorsk som på bokmål. Vi får sjå. Eg må glatt innrømme at mine kunnskapar i nynorsk ikkje er det dei eingong var, så det er nok ein og annan feil i desse innlegga.

Jeg hadde ikke nynorsk på skolen. Er altfor gammel, så den kunnskapen har gått meg hus forbi. Har heller ikke ikke savnet den kunskapen :-)

Skrevet

Det kommer jeg nok til å holde meg unna. Greit nok at det er en slik dag, men utover det så bryr det meg midt ett visst sted:-)

Ikke kan jeg å skrive nynorsk heller.

Skrevet

Eg er heilt einig. Nynorsk har vorte vansklegare sidan så mange sideformar har vorte tillatt å skrive.

Men vi får gjere vårt beste, i fotefara til Ivar Åsen.

Hehehe...

Også heitar det "samd", ikkje "einig" ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det kommer jeg nok til å holde meg unna. Greit nok at det er en slik dag, men utover det så bryr det meg midt ett visst sted:-)

Ikke kan jeg å skrive nynorsk heller.

He he, som du kan sjå lenger nede i tråden, så vart eg lurt av Gyda. Det er berre hennar Nynorskens dag, ikkje heile Noregs.

Men det er uansett ein morosam anledning til å friske opp gamle kunnskapar, for dei av oss som har det ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehehe...

Det skal ikkje vere lett ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg hadde ikke nynorsk på skolen. Er altfor gammel, så den kunnskapen har gått meg hus forbi. Har heller ikke ikke savnet den kunskapen :-)

Eg har vore flink i å skrive på nynorsk - ein gong.

Men det er kunnskap som alt for lett går i gløymeboka når den ikkje vert praktisert, merkar eg.

Når ein korkje les eller skriv nynorsk dagleg, er det ikkje så lett å halde seg oppdatert :(

Skrevet

Ja, som Ulvinnen sjølv gjer merksam på lengre nede her, så er nynorskens dag (29.1.) berre min, og ingen offisiell dag. Eg fekk det for meg at alt eg skriv her i dag skal vere på nynorsk.

Men, når det først blei annonsert slik, så støttar eg forslaget til Ulvinnen om at dei dolarane som ønskjer det (ingen tvang, så vi treng ikkje fullt av sure miner) kan skrive på nynorsk i dag.

Ulvinnen: Det var ikkje meininga mi å lure deg. Sorry.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, som Ulvinnen sjølv gjer merksam på lengre nede her, så er nynorskens dag (29.1.) berre min, og ingen offisiell dag. Eg fekk det for meg at alt eg skriv her i dag skal vere på nynorsk.

Men, når det først blei annonsert slik, så støttar eg forslaget til Ulvinnen om at dei dolarane som ønskjer det (ingen tvang, så vi treng ikkje fullt av sure miner) kan skrive på nynorsk i dag.

Ulvinnen: Det var ikkje meininga mi å lure deg. Sorry.

"Ulvinnen: Det var ikkje meininga mi å lure deg. Sorry."

Alt i orden :-)

Eg er så vand med å stole på deg i eitt og alt at det hender at eg gløymer at du har god humor og kan vere ein spøkefugl til tider.

Skrevet

Hehehe...

Carma, da. Einig er eit heilt kurant nynorskord (berre spør ekseperten din ;-)).

Det er heilt valfritt om ein vil skrive "samd" eller "eining".

(Og det heiter ikkje "heitar").

;-)

Skrevet

"Ulvinnen: Det var ikkje meininga mi å lure deg. Sorry."

Alt i orden :-)

Eg er så vand med å stole på deg i eitt og alt at det hender at eg gløymer at du har god humor og kan vere ein spøkefugl til tider.

;-)

Men eg fekk "tatt" Carma der ho trudde ho tok deg!

Hah!

Skrevet

Eg har vore flink i å skrive på nynorsk - ein gong.

Men det er kunnskap som alt for lett går i gløymeboka når den ikkje vert praktisert, merkar eg.

Når ein korkje les eller skriv nynorsk dagleg, er det ikkje så lett å halde seg oppdatert :(

Så ofseleg flink er du no ikkje (ikkje eg heller). DØME, ikkje eksempel.

Skriv hundre gonger på tavla: Døme, til dømes.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

;-)

Men eg fekk "tatt" Carma der ho trudde ho tok deg!

Hah!

Godt jobba!

Eg må løpe i møte no, så det er fint om du kan halde eit auge med norsktråden vår så lenge :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...