Gå til innhold

Nynorskens dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he

Eg har oppdaga at eg vart lurt, det er berre Gyda sin Nynorskens dag, ikkje heile Noregs.

Men likefullt hadde det vore moro om fleire av dol sine brukarar prøvde seg på vårt andre hovudmål for ein dag, slik at 29. januar kan verte Nynorskens dag for doktoronline.

Eg brukar alltid nynorsk eg :-))

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

23

• Dirflos79

15

• Angelica :o)

6

• Mista nikket

5

Skrevet

He he, som du kan sjå lenger nede i tråden, så vart eg lurt av Gyda. Det er berre hennar Nynorskens dag, ikkje heile Noregs.

Men det er uansett ein morosam anledning til å friske opp gamle kunnskapar, for dei av oss som har det ;-)

Aaahaa, så hun holder på å lure oss:-)

Skrevet

Så ofseleg flink er du no ikkje (ikkje eg heller). DØME, ikkje eksempel.

Skriv hundre gonger på tavla: Døme, til dømes.

Nei, nei, nei.

"Eksempel" er eit heilt kurant nynorskord. Akkurat som "døme" er det.

Eksempel, eksempelet el. eksemplet, eksempla.

Altså: Ikkje berre "til dømes", men også "for eksempel".

Ulvinnen er god i nynorsk. Og vi må passe på å ikke angripe "feil" uten å vite om det er feil.

:-)

Skrevet

Nei, nei, nei.

Ulvinnen er god i nynorsk. Og vi må passe på å ikke angripe "feil" uten å vite om det er feil.

Men "sorry" er vel litt på kanten..?

Skrevet

Carma, da. Einig er eit heilt kurant nynorskord (berre spør ekseperten din ;-)).

Det er heilt valfritt om ein vil skrive "samd" eller "eining".

(Og det heiter ikkje "heitar").

;-)

Pffft.... språkpedant!

*knegg*

Skrevet

Nei, nei, nei.

Hysj, eg vil finna noko å terga henne med!

Gjest Shira12
Skrevet

Nynorsk ja. Eg veit ikkje om eg hugsar korleis ein skriv da. Eg skreiv nynorsk på skulen i fleire år, då me flytta frå ein bokmålsplass til ein nynorskplass.

Var bokmål eg lærde, då eg lærde og skriva, slik at eg har mykje skrivefeil i nynorsken som eg måtte skriva frå ca 10-års alder.

Trur da blir med detta eine nynorskinnlegget i dag :o)

Skrevet

Nynorsk ja. Eg veit ikkje om eg hugsar korleis ein skriv da. Eg skreiv nynorsk på skulen i fleire år, då me flytta frå ein bokmålsplass til ein nynorskplass.

Var bokmål eg lærde, då eg lærde og skriva, slik at eg har mykje skrivefeil i nynorsken som eg måtte skriva frå ca 10-års alder.

Trur da blir med detta eine nynorskinnlegget i dag :o)

hehe ein del skrivefeil der ja ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg slet så grusomt på skolen, hadde lært bokmål og så vips, skulle jeg lære nynorsk.

Jeg gjorde mitt beste, men fikk aldri dreisen på det.

Så jeg byttet tilbake til bokmål da jeg begynte på vidergående.

Jeg tror at denne hoppingen også har gjort at jeg har endel skrivefeil i begge språktypene.

Skrevet

Aaahaa, så hun holder på å lure oss:-)

Neida, det var berre at eg i ein annan tråd skreiv til Ulvinnen at eg skulle skrive berre nynorsk i dag.

Og så slengde eg på "29.1.: Nynorskens dag". Meint berre som ein fleip, og som _min_ personlege nynorske lille gimmick. :-)

Skrevet

Hvor har din kjære søster det fra, at det er nynorskens dag i dag? finner ingenting om det på nettet?

Skrevet

Dersom vi ser bort frå små inkonsekvensar (f.eks. bruken av da/då), så skriv Shira12 berre rette nynorskord. Ja, ja ein liten feil i siste linja ...

Skrevet

Hvor har din kjære søster det fra, at det er nynorskens dag i dag? finner ingenting om det på nettet?

Les nedover i tråden. Heile greia er ei misforståing.

Det var berre ein spøk eg laga meg sjølv (til Ulvinnen) om at eg skulle ha dette som _min_ nynorske dag. :o)

Skrevet

Eg brukar alltid nynorsk eg :-))

Det er bra. Prosenten er altfor liten her inne. :-)

Skrevet

Det skulle eg gjerne ha gjort, men nynorsken min er så dårleg at det ikkje vil ta seg ut :)

Skrevet

Så vanskeleg er det ikkje å skrive nynorsk, bruke mykje av nynorske ord når eg snakkar,(dialekta) men eg trur det held med dette. Fekk faktisk betre karakter i nynorsk enn i bokmål på skulen

Skrevet

Nynorskens dag i dag?

Det visste eg ikkje.

Eg kjem nok til å gløyme det igjen til neste år, forresten...

Skrevet

Nynorskens dag i dag?

Det visste eg ikkje.

Eg kjem nok til å gløyme det igjen til neste år, forresten...

Det er berre tøv ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...