Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Nei, nei, nei. "Eksempel" er eit heilt kurant nynorskord. Akkurat som "døme" er det. Eksempel, eksempelet el. eksemplet, eksempla. Altså: Ikkje berre "til dømes", men også "for eksempel". Ulvinnen er god i nynorsk. Og vi må passe på å ikke angripe "feil" uten å vite om det er feil. :-) "Ulvinnen er god i nynorsk" Takk, takk :-D 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hysj, eg vil finna noko å terga henne med! Det klarer du nok, berre du legg godvilja til ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Eg brukar alltid nynorsk eg :-)) Det er godt at nokon gjer det :-) Berre stå på! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Nynorsk ja. Eg veit ikkje om eg hugsar korleis ein skriv da. Eg skreiv nynorsk på skulen i fleire år, då me flytta frå ein bokmålsplass til ein nynorskplass. Var bokmål eg lærde, då eg lærde og skriva, slik at eg har mykje skrivefeil i nynorsken som eg måtte skriva frå ca 10-års alder. Trur da blir med detta eine nynorskinnlegget i dag ) Eg syns du er flink, eg :-) 0 Siter
Babette Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det klarer du nok, berre du legg godvilja til ;-) På Vossevangen, der er det gjevt å bu! Hev du firkanta andlet i dag, ulv? Hugser du historia om dei firkanta skapningane og eggmysteriet i Donald? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Nynorskens dag i dag? Det visste eg ikkje. Eg kjem nok til å gløyme det igjen til neste år, forresten... Det er berre Gyda sin personlege Nynorskens dag, eg gjekk på den, eg òg :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det skulle eg gjerne ha gjort, men nynorsken min er så dårleg at det ikkje vil ta seg ut Takk for bidraget, alle monnar drar :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 På Vossevangen, der er det gjevt å bu! Hev du firkanta andlet i dag, ulv? Hugser du historia om dei firkanta skapningane og eggmysteriet i Donald? Ja, endå eg ikkje er så glad i Donald, så hugsar eg godt dei firkanta egga :-) Men sjølv så har eg avlang ulvesnute, som eg pleier. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Dersom vi ser bort frå små inkonsekvensar (f.eks. bruken av da/då), så skriv Shira12 berre rette nynorskord. Ja, ja ein liten feil i siste linja ... den eine Da'en hun brukar er i staden for DET - dialekt 0 Siter
Gjest Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Nynorsk ja. Eg veit ikkje om eg hugsar korleis ein skriv da. Eg skreiv nynorsk på skulen i fleire år, då me flytta frå ein bokmålsplass til ein nynorskplass. Var bokmål eg lærde, då eg lærde og skriva, slik at eg har mykje skrivefeil i nynorsken som eg måtte skriva frå ca 10-års alder. Trur da blir med detta eine nynorskinnlegget i dag ) Rettingar: å skriva (ikkje og) mange skrivefeil (ikkje mykje) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Rettingar: å skriva (ikkje og) mange skrivefeil (ikkje mykje) Jeg sa jo i fra at jeg rotet. Og/å vet jeg at jeg har problem med. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 den eine Da'en hun brukar er i staden for DET - dialekt Hehe. Sjå på da, du! Kult. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Takk for bidraget, alle monnar drar :-) Eg rekna med det 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Nynorsk er vel og bra bare _jeg_ slipper å bruke det. *sjenerøs* ;-) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Nynorsk er vel og bra bare _jeg_ slipper å bruke det. *sjenerøs* ;-) Akkurat som eg meinar om bokmål ;-) hehe 0 Siter
Gyda Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Gyda???? Kva for ysteleg nyvn e dott? Det er i allefall eit namn - og ikkje berre eit nick. ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Eg kan diverre ikkje delta i feiringa av nynorsken :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.