Gå til innhold

Nynorskens dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det skjønar eg godt.

Men dialekta di likar eg godt, i alle fall. :-)

:-)

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

23

• Dirflos79

15

• Angelica :o)

6

• Mista nikket

5

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da vil eg berre nytte anledninga til å seie at EG HATAR BOKMÅL!

:-))

He he!

Eg må seie at du er veldig tapper som held ut på dol, så høg bokmålsandel som det er her.

Skrevet

He he!

Eg må seie at du er veldig tapper som held ut på dol, så høg bokmålsandel som det er her.

Eg held ut og gir meg ikkje så lett veit du ;-) hehehe

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gyda????

Kva for ysteleg nyvn e dott?

Eg kan fortelje deg at det er 475 kvinner i Noreg som heiter Gyda, så det namnet skal du ikkje gjere narr av.

Men er røpar nok ikkje for mykje når eg seier at Gyda ikkje har det namnet i RL :-)

Skrevet

Då skal du ikkje sjå bort ifrå at eg kjem og leksar deg litt opp eg også.

;)

*Skjelve i buksene*

Skrevet

Min nevø går i andre klasse på en skole som kun har nynorsk-klasser.

Desverre har han store problemer med å forstå nynorsken. Foreldrene hans kan heller ikke nynorsk, så de er ikke så mye til hjelp.

Min nevø er frustrert over at han må lære nynorsk, og sa til læreren: - Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg må lære nynorsk. Jeg bor ikke i Ny-Norge, jeg bor i Norge, jeg vil lære norsk!

Skrevet

Min nevø går i andre klasse på en skole som kun har nynorsk-klasser.

Desverre har han store problemer med å forstå nynorsken. Foreldrene hans kan heller ikke nynorsk, så de er ikke så mye til hjelp.

Min nevø er frustrert over at han må lære nynorsk, og sa til læreren: - Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg må lære nynorsk. Jeg bor ikke i Ny-Norge, jeg bor i Norge, jeg vil lære norsk!

Kor i landet bur han??

Skrevet

Da vil eg berre nytte anledninga til å seie at EG HATAR BOKMÅL!

:-))

He he ;o)

Ulempen med å skrive nynorsk er når man vil være anonym. Den særegne skrivestilen kan gjøre det lett å kjenne igjen folk :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170097139' post='3500971]

He he ;o)

Ulempen med å skrive nynorsk er når man vil være anonym. Den særegne skrivestilen kan gjøre det lett å kjenne igjen folk :)

Og det smarte er at dei fleste som skriv nynorsk også kan bokmål.

På den måten han dei skrive bokmål når dei ønskjer å vere anonyme, og dermed ikkje verte avslørte.

Skrevet

På den måten han dei skrive bokmål når dei ønskjer å vere anonyme, og dermed ikkje verte avslørte.

Me som snakkar nynorsk vil gjerne skrive nynorsk! Landsmål som det eigentleg heiter;-)

Samme kva ein skriv på, men hadde vore stilig om alle begynte å skrive dialekt hehe Forstår me kvarandre då? ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Me som snakkar nynorsk vil gjerne skrive nynorsk! Landsmål som det eigentleg heiter;-)

Samme kva ein skriv på, men hadde vore stilig om alle begynte å skrive dialekt hehe Forstår me kvarandre då? ;-)

Eg trur eg skjønar dei fleste dialektar, berre det ikkje vert for mange spesialord.

Men det er nok ikkje alle som bur sør for Sinsenkrysset som kan seie det same ;-)

Skrevet

Eg trur eg skjønar dei fleste dialektar, berre det ikkje vert for mange spesialord.

Men det er nok ikkje alle som bur sør for Sinsenkrysset som kan seie det same ;-)

Veit du kva det er å ha det "løye" hehe

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Veit du kva det er å ha det "løye" hehe

Ja, da har du det moro.

Skrevet

Du sier noe der ;)

Skrevet

Kor i landet bur han??

På vestlandet.

Saken er den at han kunne ikke snakke før han passerte 3 år. Da fikk han logopedhjelp i barnehagen. Og logopeden lærte han å snakke bokmål.

De andre ungene i klassen snakker dialekt, som har mange likhetstrekk med nynorsk, men min nevø snakker altså bokmål.

Skrevet

Ja, da har du det moro.

Veit du kva vadlasletta er? ;-) hehe er mange rare ord og utrykk :-)

Skrevet

På vestlandet.

Saken er den at han kunne ikke snakke før han passerte 3 år. Da fikk han logopedhjelp i barnehagen. Og logopeden lærte han å snakke bokmål.

De andre ungene i klassen snakker dialekt, som har mange likhetstrekk med nynorsk, men min nevø snakker altså bokmål.

stilig :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

På vestlandet.

Då vil eg påstå at logopeden gjorde ein feil som ikkje lærte guten nynorsk eller dialekt.

Med mindre foreldra hadde gitt beskjed om at dei berre skulle bu der reint midlertidig, sjølvsagt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Veit du kva vadlasletta er? ;-) hehe er mange rare ord og utrykk :-)

Den er eg ikkje heilt sikker på. Men kan det vere våt snø?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1170099220' post='3501014]

Du sier noe der ;)

Eg er ein liten luring!

Det var ikkje utan grunn eg kalla meg lurulf før ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...