Gå til innhold

Menstruasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt den i går.Har alle tegn, fryser og er i drit humør.

Men det er bare bitte litt rosa spor av mensen.

HVIS jeg er gravid, er det da vanlig å ha litt lysrosa utflod ?

Gjest Sprekkferdig
Skrevet

Ja! Jeg trodde også mensen skulle komme, men jeg var gravid. Føelsen er akkurat lik. Hoven, fryser litt kvalm osv.

Skrevet

Ja! Jeg trodde også mensen skulle komme, men jeg var gravid. Føelsen er akkurat lik. Hoven, fryser litt kvalm osv.

Men jeg har bittelitt blodspor når jeg tørker meg( beklager detaljer)

Dessuten stiker det i magen...

Gjest Sprekkferdig
Skrevet

Men jeg har bittelitt blodspor når jeg tørker meg( beklager detaljer)

Dessuten stiker det i magen...

Du kan godt være gravid, selv om det kommer litt blod. ta en test, da finner du fort ut du er gravid eller ei. Uansett utfall. Ting ordner seg.......

Skrevet

Du kan godt være gravid, selv om det kommer litt blod. ta en test, da finner du fort ut du er gravid eller ei. Uansett utfall. Ting ordner seg.......

Jeg er også helt sykt trøtt.Jeg VIL VIL VIL

Gjest Sprekkferdig
Skrevet

Jeg er også helt sykt trøtt.Jeg VIL VIL VIL

Jeg var også trøtt.Spesiellt i de 3 første mnd. av svangerskapene.

Skrevet

Jeg har hatt festeblødning med alle mine 3. Da har det vært en bitteliten blødning som har kommet omtrent når jeg ventet mensen. Bare så mye at det syntes på papiret stort sett. Varte i 2-3 dager.

Ta en test du :)

Skrevet

Definitivt ikke uvanlig det, nei :)

Tror jeg stikker ut å kjøper test.Har 3 barn fra før så jeg burde vite...Men har aldri hatt blødning i forb med menstruasjon....Jeg er bare så veldig trøtt, sovna på gulvet mens jeg koste med hunden, sovna i badekaret,,,,Kanskje det er noe annet, stoffskifte ? Da pleier man vel å være trøtt ?

Skrevet

Tror jeg stikker ut å kjøper test.Har 3 barn fra før så jeg burde vite...Men har aldri hatt blødning i forb med menstruasjon....Jeg er bare så veldig trøtt, sovna på gulvet mens jeg koste med hunden, sovna i badekaret,,,,Kanskje det er noe annet, stoffskifte ? Da pleier man vel å være trøtt ?

Joda, man blir trøtt ved lavt stoffskifte også - og når man er gravid...

Fortell oss hva testen sier da!

Skrevet

Jeg har hatt festeblødning med alle mine 3. Da har det vært en bitteliten blødning som har kommet omtrent når jeg ventet mensen. Bare så mye at det syntes på papiret stort sett. Varte i 2-3 dager.

Hjelpes meg.Jeg kan ikke tro dette.Men jeg har tatt en sånn Clearblue test.I det lille vinduet er det bare en strek.I det store er det en sånn prikkete strek bortover og en vanlig strek nedover.

Er jeg gravid.........

Skrevet

OK.Men den ene streken som kom opp først i det store vinduet er ikke helt lik den andre streken.Den er tykkere om mer prikkete. så kom det en strek til loddrett og den er mer hel...Altså et kryss, men med to forskjellige streker...

Om du har et kryss/plusstegn i det største feltet, er testen positiv.

Skrevet

Om du har et kryss/plusstegn i det største feltet, er testen positiv.

Men da er det et under.For mannen min steriliserte seg for 10 år siden og resteriliserte seg for 6 år siden.Og i alle disse seks årene har vi prøvd,så nei dette er ikke mulig.Kan testen gi et positivt tegn hvis det er noe annet galt i kroppen ?

Skrevet

Hjelpes meg.Jeg kan ikke tro dette.Men jeg har tatt en sånn Clearblue test.I det lille vinduet er det bare en strek.I det store er det en sånn prikkete strek bortover og en vanlig strek nedover.

Er jeg gravid.........

Gratulerer!!! Du er nok gravid, ja :)

Skrevet

Gratulerer!!! Du er nok gravid, ja :)

Nei jeg tror det ikke, så jeg sitter her å venter på svaret på test nr 2

Skrevet

Tok en ny test.Quick respons.

Her skimter jeg bare den andre streken......:(

Skrevet

Tok en ny test.Quick respons.

Her skimter jeg bare den andre streken......:(

Min erfaring er at Quick Response ofte gir falskt negativt resultat.

Da jeg var gravid med tredjemann tok jeg først en QR test som viste negativt. (Dette var etter forventet mens.) Så tok jeg en CB test som viste positivt.

Gutten er nå 15,5 mnd gammel.

Så personlig ville jeg prøvd en ny CB test.

Skrevet

Min erfaring er at Quick Response ofte gir falskt negativt resultat.

Da jeg var gravid med tredjemann tok jeg først en QR test som viste negativt. (Dette var etter forventet mens.) Så tok jeg en CB test som viste positivt.

Gutten er nå 15,5 mnd gammel.

Så personlig ville jeg prøvd en ny CB test.

Jeg tok ny CB TEST.oG DEN VAR positiv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...