Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det Kjetil Tefkes mobiltelefon som er stjålet med nakenbilder - som nå er publisert på nettet.

http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.387009

"Det er et voksende problem som bør gjøres noe med, sier Kjetil trist."

Han kunne kanskje starte med seg selv og tenke litt på hva han lagrer på mobilen? Han er jo nettopp veldig klar over at det har skjedd med flere.

Gjest potetgutti
Skrevet

Nå er jeg såpass kynisk at jeg ikke helt tror på dette at tlf deres bare blir stjålet slik. Tror nok heller det er PR jippo, og se hvor bra det funket for Kåre og kona, de fikk jo kjempesuksess etterpå.

Skrevet

Skjønner ikke hva disse kjendisene skal med nakenbilder av seg selv på mobilen. Det må da gå an å la være å ha sånt på mobilen? Det er jo nesten så man må lure på om de gjør det med vilje for å få publisitet.

Skrevet

Kanskje de har en slags klubb?

"Jeg har blitt frastjålet mobilen min med nakenbilder på-klubben"

Skrevet

Hm, han vet jeg ikke hvem er, ikke sett han før faktisk.

(((Tror nok kanskje han liker det litt også? Blir kanskje kjendis av det :) )))

Gjest Tacomix
Skrevet

Hm, han vet jeg ikke hvem er, ikke sett han før faktisk.

(((Tror nok kanskje han liker det litt også? Blir kanskje kjendis av det :) )))

Så du var her nå! I morgen kommer endelig løsningen på rebusen. Har hatt for mye idag! Jeg synes det er koslig at vi kan løse rebuser sammen;)!

Skrevet

Så du var her nå! I morgen kommer endelig løsningen på rebusen. Har hatt for mye idag! Jeg synes det er koslig at vi kan løse rebuser sammen;)!

Hehe, ja ikke sant:)

Kan du løse denne da?

En ku og en kalv en hel og en halv, hvor mange bein har De?

(sorry gyda)

Gjest Tacomix
Skrevet

Kan du løse denne da?

(sorry gyda)

Må nesten si sorry jeg også til gyda!

Jeg vet absolutt ikke svare på den rebus/gåta der. Enten så tror jeg det er 4, 6 eller 8. Har ikke peil. Men kan du skrive løsningen på rebusen etter jeg sender inn svaret på første.

Men i morgen kan du hvertfall leite så håper jeg du finner det rette svaret. Skal løse rebusen på dagen i morgen! Det er morgendagens plan!

Skrevet

Kan du løse denne da?

(sorry gyda)

Mener spørreren de beina vi går på, er svaret 2. Men ellers har vi jo veldig mange bein i kroppen, husker ikke tallet.

Gjest Santa marija
Skrevet

Pøh, de gjør det med vilje for å få PR. Når kjendisstatusen daler er det bare å la mobil med tvilsomme bilder bli stjålet. Vedder på at Conradi gjorde det med vilje også, han og kjerringa hadde helt sikkert planlagt det. ;)

Økt interesse gir klingende mynt i kassa vet du.

Skrevet

Mener spørreren de beina vi går på, er svaret 2. Men ellers har vi jo veldig mange bein i kroppen, husker ikke tallet.

Du er flink du! Ja to er riktig svar. Du la merke til den høflige måten det stod på? hvor mange bein har De. :)Ku og kalv er bare for å forvirre.

Skrevet

Du er flink du! Ja to er riktig svar. Du la merke til den høflige måten det stod på? hvor mange bein har De. :)Ku og kalv er bare for å forvirre.

Dem og De med stor D ble jo brukt en del i min ungdom, iallfall når vi skrev forretningsbrev!

Gjest Tacomix
Skrevet

Oki, nå leste jeg riktig svar. Har jeg en god grunn for at jeg først ble sikkelig frisk igjen idag og ikke svarte sikkelig?

*Ber så pent til deg nå;)*

Skrevet

Oki, nå leste jeg riktig svar. Har jeg en god grunn for at jeg først ble sikkelig frisk igjen idag og ikke svarte sikkelig?

*Ber så pent til deg nå;)*

hehe, det er så greit atte :)

Gjest Tacomix
Skrevet

hehe, det er så greit atte :)

Det er fint at det går bra, vet ikke hva jeg ellers hadde gjort om du ikke godt tok det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...