en liten undulat Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 hvis jeg skal bestille linser fra nettet, hvor får jeg tak i opplysningene som jeg trenger å fylle inn (f.eks. basiskurve osv..). hvilke nettsider er dere fornøyde med å bestille fra, og evt hvilke linser? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Du får opplysningene fra optikeren din, evt. står det på de gamle linseeskene. Jeg bestiller fra lenses4net.no, og er veldig fornøyd med det. Bruker Focus Toric dagslinser, og de funker bra. Må ha toriske linser pga. skjeve hornhinner, så jeg har ikke så mange typer å velge mellom. 0 Siter
buzzy Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 www.lensway.no. Veldig rask levering, og mye billigere enn hos optikeren. Jeg bruker disse. Men får sjekket synet med jevne mellomrom. Og da får jeg vite det jeg trenger for å bestille rett krumming, styrke...osv. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 De opplysningene får du av optikeren din. Det er greit å bestille linser på nettet, men først må du ha time hos optikeren din for å finne styrke, evt. skjevheter på hornhinnen osv. 0 Siter
Gjest linselus Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Du får opplysningene fra optikeren din, evt. står det på de gamle linseeskene. Jeg bestiller fra lenses4net.no, og er veldig fornøyd med det. Bruker Focus Toric dagslinser, og de funker bra. Må ha toriske linser pga. skjeve hornhinner, så jeg har ikke så mange typer å velge mellom. Hvor mye må du betale pr. mnd? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Hvor mye må du betale pr. mnd? 185 kr pr. pakke med 30 linser. 0 Siter
Gjest linselus Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 185 kr pr. pakke med 30 linser. Med porto? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Med porto? Jepp. Mulig de som ikke er toric er billigere, men det er bare den typen jeg har kjøpt. 0 Siter
caryyne Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 lenses4net.no er eg veldig nøgd med! Enkel bestilling og rask levering, ingen problem så langt. Og så har dei berre blitt billigare og billigare, faktisk. Brukar Night&Day og dei er berre heilt fantastiske. Må berre hugsa å ta på nye etter ein månads tid.. Betalar 820 kroner for 6 mnd, inkludert porto. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.