Gå til innhold

Pass

Gjest pass før påske

Anbefalte innlegg

Gjest pass før påske
Skrevet

Tar det lang tid å få pass? Dersom jeg fikser det i midten av februar, har jeg det da til midten av mars?

Skrevet

Det tar vel en 3-4 ukers tid før du har det i postkassa vil jeg tro. Sånn var det i hvertfall sist jeg ordnet pass til barna.

Skrevet

Mener de sier 10 arbeidsdager. Men jeg hadde nok ordnet det så fort som mulig for sikkerhets skyld.

Gjest Kjapt og greit
Skrevet

Jeg fikk det i posten to dager etter at jeg leverte bilde og skjema jeg! Selv om de sa det kom til å ta ti dager.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg fikk det etter fem dager eller noe sånt, en gang jeg fikset pass 15. desember. Om du bestiller pass i juni/juli, så kan det ta veldig lang tid. Det kommer altså helt an på pågangen. Men det er vel ingen grunn til å utsette passbestillingen mer enn nødvendig? :)

Skrevet

Jeg fikk det etter fem dager eller noe sånt, en gang jeg fikset pass 15. desember. Om du bestiller pass i juni/juli, så kan det ta veldig lang tid. Det kommer altså helt an på pågangen. Men det er vel ingen grunn til å utsette passbestillingen mer enn nødvendig? :)

Jo, det kalles penger. Mat eller pass?

Caloni Makaroni
Skrevet

Jo, det kalles penger. Mat eller pass?

Er du trådstarter?

Caloni Makaroni
Skrevet

Jepp, det er jeg.

Du nevnte ingenting i innlegget ditt om at det var et pengeproblem, jeg fikk inntrykk av at det bare var et "når bør jeg få somlet meg til å ordne med det før jeg reiser?", derfor ble det naturlig å svare som jeg gjorde :)

Skrevet

Du nevnte ingenting i innlegget ditt om at det var et pengeproblem, jeg fikk inntrykk av at det bare var et "når bør jeg få somlet meg til å ordne med det før jeg reiser?", derfor ble det naturlig å svare som jeg gjorde :)

Det er eBay som gjør det til et pengeproblem;)

1. stykk sykmeldt pamp + 1. stykk VISA kort = dårlig kombinasjon.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er eBay som gjør det til et pengeproblem;)

1. stykk sykmeldt pamp + 1. stykk VISA kort = dårlig kombinasjon.

Hehe..;) Jeg gikk sykemeldt åtte uker i høst, og tjente faktisk på det. Jeg baserer meg hovedsakelig på ekstravakter, og i den perioden var det skikkelig tørke på vakter, og dermed tjente jeg veldig bra på å få gjennomsnittsinntekten det siste året :)

Skrevet

Hehe..;) Jeg gikk sykemeldt åtte uker i høst, og tjente faktisk på det. Jeg baserer meg hovedsakelig på ekstravakter, og i den perioden var det skikkelig tørke på vakter, og dermed tjente jeg veldig bra på å få gjennomsnittsinntekten det siste året :)

Det eneste jeg har spart inn på er vel manglende øldrikking, har juleøl fra Dahls i kjøleskapet fra nyttårsaften enda:p Ellers får jeg vanlig kompensasjon gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...