Gå til innhold

Dolere, hva gjør jeg med disse plagene?

Anbefalte innlegg

Gjest Startet tråd.
Skrevet

Jeg ser at du har svart de andre her. Du har sjekket det meste hos legen. Ta de undersøkelsene du har fått tips om. Dersom de enda ikke finner noe, så er det håp for deg i den alternative verden. Håper det ordner seg for deg!

Tusen takk for alle svar alle sammen, det har hjulpet meg på vei. Jeg sakl kreve å få sjekket dette nøye.

Pekkaline, driver du med alternativ medisin selv, eller kjenner noen som gjør det?

Interessant om du kan skrive litt om hva som kan hjelpe på slike plager. Har du vært borti lignende som mine plager før?

Skrevet

Tusen takk for alle svar alle sammen, det har hjulpet meg på vei. Jeg sakl kreve å få sjekket dette nøye.

Pekkaline, driver du med alternativ medisin selv, eller kjenner noen som gjør det?

Interessant om du kan skrive litt om hva som kan hjelpe på slike plager. Har du vært borti lignende som mine plager før?

Jeg driver litt med alternativt ja, men har ikke jobbet med akkurat din type problem.

Det som kan være ståa med deg er en nydannet blodåre nær øreorganene, er det sjekket?

Alle som jobber med alternativ medisin kan om energiblokkeringer og hva det kan føre til, og løsne på disse. Jo jeg kjenner noen, men her hvor jeg bor (lillesand-kristiansand). Vet om en meget god terapaut i drammen.Og en i sandefjord. Aner ikke hvor du bor ....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...