willow Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Vil bare si fra at nå har ikke pusene spydd på en uke (inntil nylig hadde de spydd ca 2-3 ganger uka en liten stund). Ser ut som ormekuren hjalp. Enten det, eller å gi dem litt mer våtfor 0 Siter
Gjest Dyregod Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Håper også at du vet at katter ikke skal ha melk og fløte, det kan de bli syke av. Om det er langhårede katter skal de grees regelmessig, ellers kan de få store hårballer i magen. Det kan være farlig, men som oftest spyr de dem opp etter en stund. Fint å høre at pusene dine har det bra nå. 0 Siter
Gjest Bøllina Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Har det stått en tråd om dette? Kan du hjelpe meg å finne den tilbake? 0 Siter
willow Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Håper også at du vet at katter ikke skal ha melk og fløte, det kan de bli syke av. Om det er langhårede katter skal de grees regelmessig, ellers kan de få store hårballer i magen. Det kan være farlig, men som oftest spyr de dem opp etter en stund. Fint å høre at pusene dine har det bra nå. Kattene mine får aldri den slags. Kun tørrfor, våtfor, og vann. Samt en og annen kattesnacks fra dyresjappa. 0 Siter
willow Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Har det stått en tråd om dette? Kan du hjelpe meg å finne den tilbake? Den heter Katt som kaster opp, og ble skrevet den 23/1. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.