Gå til innhold

Hjelper kortisonsprøyte for musearm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onde tunger sier det ikke hjelper og at det er uhyre vanskelig å helbrede. Hverken fysio, Voltaren eller hydrokortisoninjeksjoner hjelper?

hidi, the scorpion
Skrevet

Det kan faktisk dempe smertene en periode, men det aller beste er å holde armen helt i ro, for så forsiktig å bygge den opp igjen ved hjelp av fysio...

Skrevet

Det kan hjelpe hvis den treffer riktig. Men det hjalp ikke meg.

Jeg ble kurert av naprapat, som også lærte meg viktige øvelser for uttøyning/vedlikehold av armen.

Og mens legen anbefalte ro, anbefalte naprapaten det motsatte.

Gjest individuelt
Skrevet

Det hjalp meg fullstendig de to første gangene (med 6 mnd mellomrom, smertene begynte å komme tilbake etter ca. 4 mnd) og tredje gangen hjalp det ikke.

Skrevet

Det hjalp meg fullstendig de to første gangene (med 6 mnd mellomrom, smertene begynte å komme tilbake etter ca. 4 mnd) og tredje gangen hjalp det ikke.

Det ligner mye på hva andre forteller som har hatt det i årevis og fått kortisoninjeksjoner flere genger.

Skrevet

Det kan hjelpe hvis den treffer riktig. Men det hjalp ikke meg.

Jeg ble kurert av naprapat, som også lærte meg viktige øvelser for uttøyning/vedlikehold av armen.

Og mens legen anbefalte ro, anbefalte naprapaten det motsatte.

Jeg heller til en eller annen øvelse som trener de musklene hvis fester er betent. Extensor heter de musklene som er festet der det gjør vondt. Betjener langfinger og ringfinger.

Skrevet

Nå er kortisonen på plass, så får vi se. Det gjorde dritvondt. Legen hadde dårlig tid og presset for hardt inn. Jeg ble rasende og sa jeg skulle stikke han i stedet, så han kunne kjenne selv. Dit går "vi" ikke mer.

Men det ble bra i dag.

Spørsmålet er om smerten bare er kamuflert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...