Gå til innhold

Noen som ser Blush her? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som syns Blush er morsomt?

Her sitter vi og ler oss ihjel nesten hver dag når vi ser på Blush, som går klokka 18 på ZTV.

Episoden idag var kjempemorsom!

Flere som liker serien, eller er vi i fåtall?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Blush? Har ikke ZTV, har den gått på en annen kanal tidligere?

Skrevet

Blush? Har ikke ZTV, har den gått på en annen kanal tidligere?

Ja, før gikk det på en annen kanal, men husker ikke hvor dessverre.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, før gikk det på en annen kanal, men husker ikke hvor dessverre.

Da er det sikkert ikke en serie jeg har blitt overvettes imponert av, siden jeg ikke husker hva den handler om. :)

Se House istedet! (Eller i tillegg, om du vil.) ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Blush gikk på TV3 tidligere. Jeg fikk aldri helt sansen for det. Syntes det var litt krampeaktig humor. Men jeg så på noen episoder fordet ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Da er det sikkert ikke en serie jeg har blitt overvettes imponert av, siden jeg ikke husker hva den handler om. :)

Se House istedet! (Eller i tillegg, om du vil.) ;)

Jeg kjøpte akkurat sesong 2 på DVD :D Her skal det sees House, og gjøres minimalt med skolearbeid! ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kjøpte akkurat sesong 2 på DVD :D Her skal det sees House, og gjøres minimalt med skolearbeid! ;)

Åh Caloni! Det varmer mitt hjerte å høre. :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Åh Caloni! Det varmer mitt hjerte å høre. :)

Det høres godt ut, i disse kalde dager ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det høres godt ut, i disse kalde dager ;)

Ja, takk skal du ha. :)

Nå laster jeg ned den seneste episoden av House, jippi! De har plutselig 2-3 ukers pause mellom episodene i USA, så nå har jeg hatt litt abstinens en stund.

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, takk skal du ha. :)

Nå laster jeg ned den seneste episoden av House, jippi! De har plutselig 2-3 ukers pause mellom episodene i USA, så nå har jeg hatt litt abstinens en stund.

Hvor langt har de kommet i USA, da?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvor langt har de kommet i USA, da?

Sesong 3, episode 12 ble sendt i går.

Caloni Makaroni
Skrevet

Sesong 3, episode 12 ble sendt i går.

Wow, de ligger en del foran, ja! NRK holder jo fortsatt på med sesong 1.

Jeg liker House veldig godt, men jeg merker at om jeg ser flere episoder på rad (jepp! Jeg hadde litt lite å gjøre da jeg var for noen uker siden), så ser man veeeldig at det er det samme mønsteret i hver eneste episode. Men det er nå spennende, da ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Wow, de ligger en del foran, ja! NRK holder jo fortsatt på med sesong 1.

Jeg liker House veldig godt, men jeg merker at om jeg ser flere episoder på rad (jepp! Jeg hadde litt lite å gjøre da jeg var for noen uker siden), så ser man veeeldig at det er det samme mønsteret i hver eneste episode. Men det er nå spennende, da ;)

Ja, de har funnet en formel som funker, og det er ganske artig å se. :)

Men likevel er det driv i historiene rundt karakterene, så jeg synes ikke det er en ulempe ennå iallfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...