amber sun Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Flere som syns Blush er morsomt? Her sitter vi og ler oss ihjel nesten hver dag når vi ser på Blush, som går klokka 18 på ZTV. Episoden idag var kjempemorsom! Flere som liker serien, eller er vi i fåtall? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Blush? Har ikke ZTV, har den gått på en annen kanal tidligere? 0 Siter
amber sun Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Blush? Har ikke ZTV, har den gått på en annen kanal tidligere? Ja, før gikk det på en annen kanal, men husker ikke hvor dessverre. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Ja, før gikk det på en annen kanal, men husker ikke hvor dessverre. Da er det sikkert ikke en serie jeg har blitt overvettes imponert av, siden jeg ikke husker hva den handler om. Se House istedet! (Eller i tillegg, om du vil.) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Blush gikk på TV3 tidligere. Jeg fikk aldri helt sansen for det. Syntes det var litt krampeaktig humor. Men jeg så på noen episoder fordet 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Da er det sikkert ikke en serie jeg har blitt overvettes imponert av, siden jeg ikke husker hva den handler om. Se House istedet! (Eller i tillegg, om du vil.) Jeg kjøpte akkurat sesong 2 på DVD Her skal det sees House, og gjøres minimalt med skolearbeid! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg kjøpte akkurat sesong 2 på DVD Her skal det sees House, og gjøres minimalt med skolearbeid! Åh Caloni! Det varmer mitt hjerte å høre. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Åh Caloni! Det varmer mitt hjerte å høre. Det høres godt ut, i disse kalde dager 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det høres godt ut, i disse kalde dager Ja, takk skal du ha. Nå laster jeg ned den seneste episoden av House, jippi! De har plutselig 2-3 ukers pause mellom episodene i USA, så nå har jeg hatt litt abstinens en stund. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ja, takk skal du ha. Nå laster jeg ned den seneste episoden av House, jippi! De har plutselig 2-3 ukers pause mellom episodene i USA, så nå har jeg hatt litt abstinens en stund. Hvor langt har de kommet i USA, da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hvor langt har de kommet i USA, da? Sesong 3, episode 12 ble sendt i går. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Sesong 3, episode 12 ble sendt i går. Wow, de ligger en del foran, ja! NRK holder jo fortsatt på med sesong 1. Jeg liker House veldig godt, men jeg merker at om jeg ser flere episoder på rad (jepp! Jeg hadde litt lite å gjøre da jeg var for noen uker siden), så ser man veeeldig at det er det samme mønsteret i hver eneste episode. Men det er nå spennende, da 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Wow, de ligger en del foran, ja! NRK holder jo fortsatt på med sesong 1. Jeg liker House veldig godt, men jeg merker at om jeg ser flere episoder på rad (jepp! Jeg hadde litt lite å gjøre da jeg var for noen uker siden), så ser man veeeldig at det er det samme mønsteret i hver eneste episode. Men det er nå spennende, da Ja, de har funnet en formel som funker, og det er ganske artig å se. Men likevel er det driv i historiene rundt karakterene, så jeg synes ikke det er en ulempe ennå iallfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.