Gå til innhold

FU: Det nye cashewnøtt-peanøttsmør-pålegget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt, bare litt lite smak.

Den med Hasselnøtt er litt bedre.

Skrevet

Jeg liker ikke peanøttsmør så jeg er i utgangspunktet litt skeptisk. Men jeg elsker jo cashewnøtter så sånn sett burde det jo falle i smak..

*vurderer å kjøpe*

Skrevet

Jeg liker ikke peanøttsmør så jeg er i utgangspunktet litt skeptisk. Men jeg elsker jo cashewnøtter så sånn sett burde det jo falle i smak..

*vurderer å kjøpe*

Jeg er helt hekta jeg nå...spiser cashewnøtt-pålegg hver gang jeg skal ha brødskive her hjemme. ;-P Jeg drømte til og med om det da jeg sovna på sofaen litt tidligere idag. *lol*!

Gjest Tacomix
Skrevet

I stad kjøpte jeg også dette pålegett, jeg elsker de nøttene så er vanvittig bra pålegg til meg.

Endelig har Tacomix fått noe hun liker på brødskiva. Så da blir det å ha brødskriver med på skolen igjen, mye rart jeg ellers har brukt:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...