Gjest midia Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det er godt, bare litt lite smak. Den med Hasselnøtt er litt bedre. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg liker ikke peanøttsmør så jeg er i utgangspunktet litt skeptisk. Men jeg elsker jo cashewnøtter så sånn sett burde det jo falle i smak.. *vurderer å kjøpe* 0 Siter
amber sun Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Jeg liker ikke peanøttsmør så jeg er i utgangspunktet litt skeptisk. Men jeg elsker jo cashewnøtter så sånn sett burde det jo falle i smak.. *vurderer å kjøpe* Jeg er helt hekta jeg nå...spiser cashewnøtt-pålegg hver gang jeg skal ha brødskive her hjemme. ;-P Jeg drømte til og med om det da jeg sovna på sofaen litt tidligere idag. *lol*! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 I stad kjøpte jeg også dette pålegett, jeg elsker de nøttene så er vanvittig bra pålegg til meg. Endelig har Tacomix fått noe hun liker på brødskiva. Så da blir det å ha brødskriver med på skolen igjen, mye rart jeg ellers har brukt:P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.