Gå til innhold

Fotografens hevn, men hva har hun gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://shurl.org/GFALU

Som temporær fotograf er jeg nøye med å bruke fordelaktige bilder og film av folk for ikke å risikere blodig hevn. Hva galt har denne damen gjort, som gjengis på denne groteske måten? Det mulig å framstille selv den vakreste modell som en heks, men er det nødvendig?

Og: jeg er ikke interessert i å se nesehår og kviser, dessuten tror jeg ikke noen er så kine på å se mine.

Damen kunne vært avbildet på en verdig måte som det sømmer seg en seriøs fotograf å gjøre med en eldre hedersdame.

Fy i ansiktet til deg, Fotograf June R. Johansen/Sunnmørsposten.

Skrevet

Hva i huleste var galt med det bildet da? og hvem er det?

Skrevet

Artikkelen: http://tinyurl.com/2p2fx4

Ser heller ikke hva som er så galt med dette bildet; dama er både pent sminket (ikke minst for et hverdagsbilde som dette sikkert er) og har et greit uttrykk. Nesehår og kviser?

Skrevet

Bilder lyver ikke, er det det jeg hører?

Skrevet

Artikkelen: http://tinyurl.com/2p2fx4

Ser heller ikke hva som er så galt med dette bildet; dama er både pent sminket (ikke minst for et hverdagsbilde som dette sikkert er) og har et greit uttrykk. Nesehår og kviser?

"Nesehår og kviser?"

Jeg glemte. Ikke dette bildet, men utallige andre i aviser og på TV. Når får vi se under forhuden deres?

Skrevet

"Nesehår og kviser?"

Jeg glemte. Ikke dette bildet, men utallige andre i aviser og på TV. Når får vi se under forhuden deres?

Er du full?

Nå har jeg alltid hatt inntrykk av at du er mann, men nå er du kvinnfolk eller homo.

Skrevet

Er du full?

Nå har jeg alltid hatt inntrykk av at du er mann, men nå er du kvinnfolk eller homo.

Jeg har da ikke utgitt meg for noen av disse?

Ikke for å være normal en gang.

Men jeg tar visse forbehold om å holde dem åpne for de som måtte passe.

Skrevet

Er du full?

Jeg har hørt at sitronene er jævlig sure i år. Så sure at det går ut over allmentilstanden.

:-(

Skrevet

Jaha? Ser ikke noe galt med det bilde.

Nei du har kanskje rett, hun er i grunn yndig i det lyset. Lokalavisen tok et bilde av meg hvor ingen kjente meg igjen. De trodde det var en død ugle. "Roadkill" kaller en amerikansk fotograf det :-)

Skrevet

Nei du har kanskje rett, hun er i grunn yndig i det lyset. Lokalavisen tok et bilde av meg hvor ingen kjente meg igjen. De trodde det var en død ugle. "Roadkill" kaller en amerikansk fotograf det :-)

Ingen tvil om at man kan bli helt ugjenkjennelig på bilder også.

Skrevet

Ingen tvil om at man kan bli helt ugjenkjennelig på bilder også.

Ja visst. Bare ta bilder av folk i lys rett ovenfra uten annet lys, og alle blir dødssyke, gretne ugler med avlange ringer under øya, lange nebb, mørke øyenbryn, ruglete hud, hitlersveis og uten hals, så huet svever over snippen. Ta så bilde ute i klart dagslys, og du kjenner dem nesten ikke igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...