Gå til innhold

TV shop-butikk?

Anbefalte innlegg

Chance1365380587
Skrevet

Finnes det ikke en sånn tvshop butikk i Oslo ett eller annet sted? Eller har jeg drømt?

Noen som vet om jeg kan kjøpe Pro-Active andre steder kanskje?

Skrevet

For x antall år siden var det en TV-shop-butikk på Aker Brygge (oppe i annen etasje i et av byggene). Om den fortsatt eksisterer - der eller et annet sted i byen - aner jeg ikke. Du kan jo prøve gulesider.no :)

Chance1365380587
Skrevet

For x antall år siden var det en TV-shop-butikk på Aker Brygge (oppe i annen etasje i et av byggene). Om den fortsatt eksisterer - der eller et annet sted i byen - aner jeg ikke. Du kan jo prøve gulesider.no :)

Ja, det er nok den jeg husker! På gule sider kommer det faktisk opp en adresse på Aker Brygge. Men når jeg går inn på Aker Brygge sine sider, ser det ikke ut til å være der. Hm, stoler ikke helt på gule sider...

På mitt mobilnummer står fortsatt min gamle adresse, og jeg har fått faktura på "ny" adresse i 8 år!

Ellers takk for svar!

Skrevet

Ja, det er nok den jeg husker! På gule sider kommer det faktisk opp en adresse på Aker Brygge. Men når jeg går inn på Aker Brygge sine sider, ser det ikke ut til å være der. Hm, stoler ikke helt på gule sider...

På mitt mobilnummer står fortsatt min gamle adresse, og jeg har fått faktura på "ny" adresse i 8 år!

Ellers takk for svar!

Kanskje de bare har kontor på Aker Brygge nå, og ikke butikk?

Du kan jo prøve å ringe nummeret som du fant på Gule Sider, så finner du jo fort ut om de svarer, og evt. om de har butikk-utsalg.

Caloni Makaroni
Skrevet

Ellers takk for svar!

Den på Aker brygge er såvidt meg bekjent stengt for flere år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...