Gå til innhold

Har du femti øre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier en 10-årig gutt til Keinstein på vei ut av butikkdøra i dag.

Keinstein svarer: "Ja, men kan du vente til i morgen?"

Keinstein får ikke noe svar på det, og vi skilles.

Keinstein er gal, det vet "alle".

Eller er det språkopplæringen som er gal?

Gjest Lord Nelson
Skrevet

Nei, gjennom dette har jo du utvilsomt vist ditt store sinnelag og ikke minst vilje til støtte og omsorg, så nok en gang må feilen utvilsom ligge hos "de andre".

Skrevet

Nei, gjennom dette har jo du utvilsomt vist ditt store sinnelag og ikke minst vilje til støtte og omsorg, så nok en gang må feilen utvilsom ligge hos "de andre".

Lord Nelson : ikke utsett ditt alias for mer ydmykelse. Humor er ikke hverken innrømmelse eller motstand.

Gjest Lord Nelson
Skrevet

Lord Nelson : ikke utsett ditt alias for mer ydmykelse. Humor er ikke hverken innrømmelse eller motstand.

Jeg tviler på at jeg ydmyker meg selv ved at du nok en gang viser din sanne forrakt for alt som ikke passer inn i et FRP-program.

Skrevet

Jeg tviler på at jeg ydmyker meg selv ved at du nok en gang viser din sanne forrakt for alt som ikke passer inn i et FRP-program.

FRP er et parti. Alle har et partiprogram.

Et program er for å leses.

Har du lest det?

Jeg leser det nå.

Gjør du?

Jeg takker for at du ledet mitt syn i retning FRPs program. Et parti er det jo. Du har henledet vårt sinn derin. Vi kommer tilbake når vi har lest.

Skrevet

Hva skulle gutten med 50 øre? Kanskje han var en uteligger-gutt...?

Skrevet

Hvis alle som hadde en krone til overs, kunne vært så innmari snille å sette den inn på kontoen min, så hadde jeg sannsynligvis vært fri for alle økonomiske bekymringer.

Det er bare et fåtall av de som ikke har en krone å avse her i landet, så hvis man regner rundt at vi har ca 4.681.411 innbyggere pr. 1/1 og at ca 3 millioner av de er voksne... Da har kanskje 80% av disse en krone å avse, dvs. 2.400.000 kroner til meg.

Jeg synes det var en good idè. Men gidder dere å bruke tid og resursser på å gjøre EN person til millionær, da? Tvilsomt.

Skrevet

Eg har faktisk TRE femtiøringar, eg. Så heldig eg er.

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Hvis alle som hadde en krone til overs, kunne vært så innmari snille å sette den inn på kontoen min, så hadde jeg sannsynligvis vært fri for alle økonomiske bekymringer.

Det er bare et fåtall av de som ikke har en krone å avse her i landet, så hvis man regner rundt at vi har ca 4.681.411 innbyggere pr. 1/1 og at ca 3 millioner av de er voksne... Da har kanskje 80% av disse en krone å avse, dvs. 2.400.000 kroner til meg.

Jeg synes det var en good idè. Men gidder dere å bruke tid og resursser på å gjøre EN person til millionær, da? Tvilsomt.

Hvis du oppgir kontonummeret ditt, skal jeg sette inn 1 krone.

Hilsen

Skrevet

Du utmerker deg ikke med din saklighet heller. Men hva kan man vente av alle FRP's "nyttige idioter" som jager folk til urnene for å stemme på FRP?

Noen ganger i TV-debatter må jeg holde meg for øra når FRP-motstandere driter seg ut, Siv gliser triumferende og nesten reiser seg og takker.

Skrevet

Hva skulle gutten med 50 øre? Kanskje han var en uteligger-gutt...?

Nope. Han bomma penger av alle som gikk forbi og gliste som en boms når noen ga han noe. Jeg så de telte penga rundt hjørnet.

:-)

Skrevet

Ide nr 455c:

Lodd ut bilen din for 10 kr pr lodd. Når en vinner, så vent til alle har gått og gi vdk penga tilbake.

Kjør til neste by.

Skrevet

Eg har faktisk TRE femtiøringar, eg. Så heldig eg er.

Jeg har også en nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...