arviljola Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Føler meg mye bedre nå. Føler det er medisinen som gjør meg syk. Legen TRODDE jeg hadde lungebetennelse, men var ikke sikker. Tok ingen andre prøver enn CRP. Den var 120. Nå har jeg gått på kuren i 5 dager og har 5 dager igjen. Men bare lyst tilk å kutte ut. Kan det ha noen betydning? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 NEI, du skal ikke avslutte kuren. Har svart deg på allmennmedisin også, les tråden der. 0 Siter
kamazi Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Ja, det kan føre til at du blir syk igjen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Ikke kutt ut kuren nei! Selv om du føler deg bedre, er du ikke helt frisk. Slike kurer skal alltid taes helt ut. Ellers kan du ha gode sjangser for og måtte ta enda en kur? Og det vil du vel ikke? ) 0 Siter
Tralla Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Du bør fullføre kuren. 120 i crp viser at du har en infeksjon som bør behandles, og da må du fullføre kuren selv om du føler deg bedre. Hvis ikke vil infeksjonen blomstre opp igjen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Man skal _alltid_ fullføre en antibiotika-kur. Om man avslutter før tiden er risikoen stor for å få tilbakefall, pluss at man lett skaper antibiotikaresistente bakterier. Dvs. bakterier som ikke reagerer på antibiotika. Og det er dumt hvis man blir skikkelig syk... Så fullfør du! Og så tar du en hestekur med gode tarmbakterier etterpå, for å bygge opp igjen tarmfloraen i tarmene dine 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.