Gå til innhold

avbryte ery-max kur??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg mye bedre nå. Føler det er medisinen som gjør meg syk. Legen TRODDE jeg hadde lungebetennelse, men var ikke sikker. Tok ingen andre prøver enn CRP. Den var 120. Nå har jeg gått på kuren i 5 dager og har 5 dager igjen. Men bare lyst tilk å kutte ut. Kan det ha noen betydning?

Gjest Princess Peach
Skrevet

NEI, du skal ikke avslutte kuren. Har svart deg på allmennmedisin også, les tråden der.

Gjest Shira12
Skrevet

Ikke kutt ut kuren nei!

Selv om du føler deg bedre, er du ikke helt frisk. Slike kurer skal alltid taes helt ut.

Ellers kan du ha gode sjangser for og måtte ta enda en kur? Og det vil du vel ikke? :o)

Skrevet

Du bør fullføre kuren. 120 i crp viser at du har en infeksjon som bør behandles, og da må du fullføre kuren selv om du føler deg bedre. Hvis ikke vil infeksjonen blomstre opp igjen.

Skrevet

Man skal _alltid_ fullføre en antibiotika-kur. Om man avslutter før tiden er risikoen stor for å få tilbakefall, pluss at man lett skaper antibiotikaresistente bakterier. Dvs. bakterier som ikke reagerer på antibiotika. Og det er dumt hvis man blir skikkelig syk...

Så fullfør du! Og så tar du en hestekur med gode tarmbakterier etterpå, for å bygge opp igjen tarmfloraen i tarmene dine :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...