Gå til innhold

Gorenje

Gjest kjøkkenfikser'n

Anbefalte innlegg

Gjest kjøkkenfikser'n
Skrevet

Noen her som er kjent med produkter fra Gorenje (hvitevarer)?

Kommentarer på kvalitet (først og fremst) og design mottas med takk! :)

Skrevet

Vi har et sånt kjøleskap på hytta! Det er helt fint, har ikke hatt det mer enn 2 år ennå.

Gjest Vil ikke her
Skrevet

Søstern har Gorenje kjøleskap og oppvaskmaskin.

Har aldri hørt at hun har klaget og de ser bra ut også.

Skrevet

Absolutt bra kvalitet fra Nederland.

Ihvertfall fra Slovenia.

Skrevet

Ihvertfall fra Slovenia.

Oj, mente jeg hadde lest en gang at det var fra Nederland. Ja, ja, så feil kan man ta.

Skrevet

vi hadde et kjøleskap derfra (før vi flytta, og ville ha et større, i sølv). var veldig fornøyd med det!

Skrevet

vi hadde et kjøleskap derfra (før vi flytta, og ville ha et større, i sølv). var veldig fornøyd med det!

"vi hadde et kjøleskap derfra (før vi flytta, og ville ha et større, i sølv). var veldig fornøyd med det!"

I sølv? Dæven, noen som er fin på det. ;-)

Skrevet

"vi hadde et kjøleskap derfra (før vi flytta, og ville ha et større, i sølv). var veldig fornøyd med det!"

I sølv? Dæven, noen som er fin på det. ;-)

hehe. jeg mente...sølvfarget :P kåken vi flytta til var ny-oppussa, og alle (de innebygde!) hvitevarene var sølvfarget. så...da kjøpte vi et stort, nytt "sølv"kjøleskap :P

Skrevet

hehe. jeg mente...sølvfarget :P kåken vi flytta til var ny-oppussa, og alle (de innebygde!) hvitevarene var sølvfarget. så...da kjøpte vi et stort, nytt "sølv"kjøleskap :P

I stål altså. :-) Har det samme selv. Pent, men et styr å holde rent/fri for fingermerker.

Skrevet

Vi har kjøkkenvifte i det merket. Enn så lenge har den fungert topp.

Gjest kjøkkenfikser'n
Skrevet

Tusen takk for alle svar! Får vel ut å handle i løpet av uka ;-)

Skrevet

I stål altså. :-) Har det samme selv. Pent, men et styr å holde rent/fri for fingermerker.

Ja, det kan jeg si meg enig i. Har hørt om noe man kan "polere" det med for å gjøre det enkelere, men har ikke giddet å gjøre noe med det.

Skrevet

Ja, det kan jeg si meg enig i. Har hørt om noe man kan "polere" det med for å gjøre det enkelere, men har ikke giddet å gjøre noe med det.

Har heller ikke orket det. Men så er vi bare to stk. da, så det er begrenset hvor mye vi klarer å kladde på det kjøleskapet. Men det blir ikke stål neste gang for å si det sånn.

Skrevet

Har heller ikke orket det. Men så er vi bare to stk. da, så det er begrenset hvor mye vi klarer å kladde på det kjøleskapet. Men det blir ikke stål neste gang for å si det sånn.

Ah. Det blir det her. Synes ikke det er så ille, og ingen gjester har noensinne kommentert det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...