Gå til innhold

dykking!!!!

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ
Skrevet

jeg har veeeldig lyst til å begynne på dykking selv om jeg egentlig er litt nervøs for det åpne hav:=)

men: jeg leste at de spurte i legeattest tingen om balanse og reisesyke.

jeg blir av ogtil svimmel/groggy pgra stoffskiftesykdom, men da er jeg det over tid og ville nok kunne unngått dykking.

ellers blir jeg også reisesyk ofte, men det er pga bevegelsene og eks turbulens - ikke trykket. skal egentlig endel til for at jeg synes at "dott i øret" blir veldig ubehagelig.

har deriot aldri klart teknikken med å utligne, og det har jeg skjønt at man må gjøre under vann før man kommer opp igjen?

noen som har peiling på hva det har å si?

Skrevet

Jeg blir bilsyk, men har ikke hatt noe problem med dykkingen av den grunn. (Nå er det mange år siden, men jeg ble jo bilsyk da også)

Å utligne MÅ du gjøre når du dykker, men det er mye enklere i vann enn på land.

Så det er bare å hoppe i det:-)

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Jeg blir bilsyk, men har ikke hatt noe problem med dykkingen av den grunn. (Nå er det mange år siden, men jeg ble jo bilsyk da også)

Å utligne MÅ du gjøre når du dykker, men det er mye enklere i vann enn på land.

Så det er bare å hoppe i det:-)

er det vanlig med rundt 3000 for grunnkurs padi?

Skrevet

er det vanlig med rundt 3000 for grunnkurs padi?

Nå er det vel ca. 15 *kremt - det var mye...* år siden jeg tok sertifikatet, så jeg har ingen priser. Men vær oppmerksom på at du også må kjøpe dykkermaske, snorkel og svømmeføtter. Tror jeg betalte nesten en tusenlapp for det for 15 år siden.

Og når du tar sertifikatet så er det vel også meningen at du skal dykke etterpå, og da trenger du en del utstyr + at det koster å fylle flaska mellom hvert dykk. Så du bør ha litt kroner om du skal få nytte av sertifikatet etterpå.

Men du kommer til å få mange flott opplevelser:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...