Gå til innhold

Jeg holder meg godt

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er jo ung, men jeg er da ikke så ung.

Kom en og ringte på døra mi nettopp, han lurte på om han ikke kunne få snakke med mammaen eller pappaen min.

Hæ? Sa jeg. Jo, om ikke en av de var hjemme.

Vel, skal du snakke med en mamma i huset her, er det meg.

Han ble en smule paff og en en anelse rød ;o)

Usminka er jeg i dag, men ser jeg virkelig så ung ut ;o)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

6

• hidi, the scorpion

6

• mrxx

3

• Babette

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ta det som et kompliment. Det gjorde jeg da jeg ble spurt om leg. for å kjøpe øl. Sist gang var jeg over 30.....

Gjest Shira12
Skrevet

Ta det som et kompliment. Det gjorde jeg da jeg ble spurt om leg. for å kjøpe øl. Sist gang var jeg over 30.....

Vi får ta det som det ja :o)

Først strever vi etter å bli eldre, så strever vi etter å bli yngre ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Ta det som et kompliment :-).

Moren min ynder å fortelle en lignende historie, hun hadde nylig flyttet i eget hus med mann og to barn :-).

Gjest Shira12
Skrevet

Ta det som et kompliment :-).

Moren min ynder å fortelle en lignende historie, hun hadde nylig flyttet i eget hus med mann og to barn :-).

Når jeg blir eldre kommer jeg nok til og fortelle denne historien ja, med stor glede ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Kanskje det sto Shira 12 på T-skjorta di?

He he, nei det gjorde nok ikke det. Jeg har faktisk på meg en strikkejakke i dag, og føler meg langt fra ungdommelig.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg var over 20 år en gang jeg skulle ta bussen og ble spurt om jeg skulle ha barne- eller voksenbilett. Er det ikke 15 eller 16-årsgrense da? *hrmpft*

Og jeg må stadig vise leg når jeg kjøper øl eller vin.

Ta det som et kompliment, selv om det er kjipt der og da å bli tatt for en 15-åring..

;)

Skrevet

Vi får ta det som det ja :o)

Først strever vi etter å bli eldre, så strever vi etter å bli yngre ;o)

Slik er livet. Men du trenger tydligvis ikke å streve:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg var over 20 år en gang jeg skulle ta bussen og ble spurt om jeg skulle ha barne- eller voksenbilett. Er det ikke 15 eller 16-årsgrense da? *hrmpft*

Ta det som et kompliment, selv om det er kjipt der og da å bli tatt for en 15-åring..

;)

Jeg må vise leg ute. Sambo jobber som vakt, og han sier at det er omtrent umulig og se på folk i dag, om de er gamle nok eller ikke, spesielt der aldersgrensen er 18 år.

På polet kjenner de meg så godt nå, at de er sluttet og spørre ;o)

Skrevet

Men etter nicket å dømme er du 12 år, så det er kanskje ikke så rart:-)

Skrevet

En kamerat av min eldste sønn spurte sønnen om jeg var broren hans for et par år siden.

Det bruker jeg selvsagt for alt det er verdt:-)

Caloni Makaroni
Skrevet

;)

En gang da jeg var 18, så tok jeg bussen, og la fram nøyaktig beløp for voksenbillett til bussjåføren. Han ser litt rart på meg, taster inn en barnebillett og gir meg resten av myntene tilbake. Jeg protesterte ikke ;)

Gjest Shira12
Skrevet

En kamerat av min eldste sønn spurte sønnen om jeg var broren hans for et par år siden.

Det må du bruke. Mamma har blitt spurt flere ganger om jeg er søsteren hennes, og hun blir veldig fornøyd ;o)

Og ja, jeg er 12 år gammel, bor sammen med mann og barn, jeg startet tidlig skjønner du *flire*

Gjest Shira12
Skrevet

WOW, for et kompliment!!!

Jeg tar det som det, men jeg ble litt satt ut.

Det er mange år siden jeg bodde hjemme :o)

Skrevet

En gang åpna jeg døra for tre småkarer som ringte på (6-7 årsalderen). De lurte på om "han gutten" kunne komme ut å leke. Jeg kunne bare fortelle at jeg hadde nok ingen gutt boende her. Da kom det fra de tre: "Jammen, han store som pleier å leke på gressplena ute her!"

Med ett skjønte jeg det var mannen min de skulle ha tak i. De hadde sett han spille fotball og leke med datteren vår ute....

Du kan godt si han ble smigra da, ja ;-)

Skrevet

En gang åpna jeg døra for tre småkarer som ringte på (6-7 årsalderen). De lurte på om "han gutten" kunne komme ut å leke. Jeg kunne bare fortelle at jeg hadde nok ingen gutt boende her. Da kom det fra de tre: "Jammen, han store som pleier å leke på gressplena ute her!"

Med ett skjønte jeg det var mannen min de skulle ha tak i. De hadde sett han spille fotball og leke med datteren vår ute....

Du kan godt si han ble smigra da, ja ;-)

Hehe, artig.....han burde nesten har blitt med ut å leke. Det hadde de nok satt stor pris på.

hidi, the scorpion
Skrevet

Min søster 41 og hennes mann 42 skulle ta bussen. Mannen betalte og oppdaget at sjåføren hadde tatt barnapris for kona hans...

Slå den, anyone...!

Gjest Shira12
Skrevet

Min søster 41 og hennes mann 42 skulle ta bussen. Mannen betalte og oppdaget at sjåføren hadde tatt barnapris for kona hans...

Slå den, anyone...!

Oj, he he den er ikke lett og slå nei!

Men hun var vel ganske så fornøyd vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...