Gå til innhold

Jeg holder meg godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster 41 og hennes mann 42 skulle ta bussen. Mannen betalte og oppdaget at sjåføren hadde tatt barnapris for kona hans...

Slå den, anyone...!

Noen ganger skjer det jo rett og slett bare feil da. :-)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

6

• hidi, the scorpion

6

• mrxx

3

• Babette

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han skulle sikker selge deg noe, Et triks :-)

Jeg tør nesten ikke si bestemor til damer (med småbarn) som ser ut som bestemor lenger. Det er ofte best å si mamma, så blir de så blide når de sier "Neeeeidaa, jeg er bestemor jeg!" og nesten forelsket.

hidi, the scorpion
Skrevet

Oj, he he den er ikke lett og slå nei!

Men hun var vel ganske så fornøyd vel?

Irriterende fornøyd. hrmp.

Hun er så liten og nett, så i tussmørket ser hun fint ut som en ungdom. Mannen hennes var strålende fornøyd han...Ble billigere òg.

*lol*

hidi, the scorpion
Skrevet

Noen ganger skjer det jo rett og slett bare feil da. :-)

I wish! Hun er ett år yngre enn meg, og har jeg blitt tatt for å være yngre... NOPE!

hidi, the scorpion
Skrevet

En gang åpna jeg døra for tre småkarer som ringte på (6-7 årsalderen). De lurte på om "han gutten" kunne komme ut å leke. Jeg kunne bare fortelle at jeg hadde nok ingen gutt boende her. Da kom det fra de tre: "Jammen, han store som pleier å leke på gressplena ute her!"

Med ett skjønte jeg det var mannen min de skulle ha tak i. De hadde sett han spille fotball og leke med datteren vår ute....

Du kan godt si han ble smigra da, ja ;-)

Jeg hadde fått latterkrampe...!

Lagt meg rett ned og ledd på meg noe.

Åh, så herlige barn er!!

*lol*

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg tør nesten ikke si bestemor til damer (med småbarn) som ser ut som bestemor lenger. Det er ofte best å si mamma, så blir de så blide når de sier "Neeeeidaa, jeg er bestemor jeg!" og nesten forelsket.

Han skulle ikke selge meg noe, han ville kjøpe. Jeg hadde ikke noe og selge han, så han dro.

hidi, the scorpion
Skrevet

Den kommentaren gleder nok mange hjerter, ja.

Skrevet

Jeg tar det som det, men jeg ble litt satt ut.

Det er mange år siden jeg bodde hjemme :o)

Skjønner godt du ble satt ut, da. Men kuult likevel :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Han skulle ikke selge meg noe, han ville kjøpe. Jeg hadde ikke noe og selge han, så han dro.

Og han ville kjøpe...?

Nysgjerrig, nysgjerrig.

Skrevet

En gang åpna jeg døra for tre småkarer som ringte på (6-7 årsalderen). De lurte på om "han gutten" kunne komme ut å leke. Jeg kunne bare fortelle at jeg hadde nok ingen gutt boende her. Da kom det fra de tre: "Jammen, han store som pleier å leke på gressplena ute her!"

Med ett skjønte jeg det var mannen min de skulle ha tak i. De hadde sett han spille fotball og leke med datteren vår ute....

Men unger sier ofte "mmamman til" i stedet for "kona til". Dette til stor fornøyelse for den aktuelle mannen.

Skrevet

Den kommentaren gleder nok mange hjerter, ja.

Bare ikke marginen er alt for stor, da kan jeg risikere at de avslører trikset. Men da later de vel som de tror det?

:-)

Damer er ganske enkle sånn.

Jeg plystra på ei bekjent som sykla forbi, hun så meg ikke, men måtte nevne det senere. Jeg prøvde å virke uskyldig, uvitende og gi en passende kommentar. Livet er et spill.

Skrevet

Men unger sier ofte "mmamman til" i stedet for "kona til". Dette til stor fornøyelse for den aktuelle mannen.

Mange menn har to mødre.

Skrevet

Store gutter og små gutter, who cares, bare de spiller fotball.

:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Og han ville kjøpe...?

Nysgjerrig, nysgjerrig.

Gamle møbler.

Jeg har ikke noe gammelt, det vi har hatt er brent opp, eller i bruk i en leilighet i huset her.

hare1365380455
Skrevet

Hehe. :D

Neste gang får du ta på deg kjøkkenforkle og skaut på hodet. ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe. :D

Neste gang får du ta på deg kjøkkenforkle og skaut på hodet. ;)

Jeg får begynne med det ja. Men da spørs det om sambo hadde kjent meg igjen ;o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg får begynne med det ja. Men da spørs det om sambo hadde kjent meg igjen ;o)

Han hadde kanskje fått seg en god latter? :D

Skrevet

Haha, jøss så flott da *lille venn*

Du holder deg nok godt, eller trenger han briller? :)

Skrevet

Hehe, jeg vet forresten hva eksen min ville ha sagt hvis noen hadde fortalt dette til ham: Hadde han hvit stokk?

Skrevet

Hehe, artig.....han burde nesten har blitt med ut å leke. Det hadde de nok satt stor pris på.

Han hadde garantert gjort det dersom han var hjemme fra jobb ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...