Gå til innhold

Jeg holder meg godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde fått latterkrampe...!

Lagt meg rett ned og ledd på meg noe.

Åh, så herlige barn er!!

*lol*

Jeg klarte å holde meg på matta helt til jeg fikk lukket døra. Da knakk jeg sammen i latter :-))

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

6

• hidi, the scorpion

6

• mrxx

3

• Babette

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men unger sier ofte "mmamman til" i stedet for "kona til". Dette til stor fornøyelse for den aktuelle mannen.

Litt kjedelig for "mammaen" kanskje, men ;-)

Skrevet

Store gutter og små gutter, who cares, bare de spiller fotball.

:-)

Det er nok noe i det, ja ;-)

Skrevet

Det er nok noe i det, ja ;-)

Jeg er ikke god i fotball, men jeg lager svinaktig bra olakjerrer, og er en jævel på å lappe dekk og lage drager. Også er jeg flink med dyr.

Skrevet

Jeg er ikke god i fotball, men jeg lager svinaktig bra olakjerrer, og er en jævel på å lappe dekk og lage drager. Også er jeg flink med dyr.

Alle ungers "drømmeonkel" ;-)

Skrevet

Alle ungers "drømmeonkel" ;-)

Også sitter jeg med viten om hvordan man lager flere kaniner, til en mors fortvilelse.

Jeg lovet at ved å parre en svart og en hvit kanin, så får man rutete kaninunger. Det har jeg lurt mange med.

Skrevet

Jeg var over 20 år en gang jeg skulle ta bussen og ble spurt om jeg skulle ha barne- eller voksenbilett. Er det ikke 15 eller 16-årsgrense da? *hrmpft*

Og jeg må stadig vise leg når jeg kjøper øl eller vin.

Ta det som et kompliment, selv om det er kjipt der og da å bli tatt for en 15-åring..

;)

Jeg ble også spurt om jeg skulle ha barnebillett da jeg tok buss etter at jeg var 20. På Polet handlet jeg i god tro før jeg var gammel nok, men jeg ble spurt om alder mange år senere.

En gang var vi mange jenter, de fleste 30-60 år på kurs på et hotell. Mener du ikke vi ble spurt om bevis. De kan jo tenkes de fleipet med oss da...

Gjest Shira12
Skrevet

Han hadde kanskje fått seg en god latter? :D

Han hadde nok flirt godt da ja.

Gjest Shira12
Skrevet

Haha, jøss så flott da *lille venn*

Du holder deg nok godt, eller trenger han briller? :)

En mellomting, han så så årlig og jeg så sikkert enda yngre ut enn hva jeg er. He he, men jeg fikk meg en latter som start på dagen, og det gjorde godt.

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe, jeg vet forresten hva eksen min ville ha sagt hvis noen hadde fortalt dette til ham: Hadde han hvit stokk?

He he, han hadde det ja.

Men da kunne jeg svart at det ikke var noen hvit stokk med nei.

Skrevet

En mellomting, han så så årlig og jeg så sikkert enda yngre ut enn hva jeg er. He he, men jeg fikk meg en latter som start på dagen, og det gjorde godt.

Ja, jeg vil også ha besøk av han!!! ;)

Skrevet

Åh, heldige du! Sist jeg var i Italia ble jeg tatt for å være mora til venninna mi. Stønn...:-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...