Gå til innhold

Hvem reparerer..?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke pompel
Skrevet

Jeg har ei klokke som den metalldingsen på enden av reima har fallt av på. Klokka er kjøpt i utlandet, så jeg har jo ikke noe garanti eller noe jeg kan bruke i en norsk butikk. Men finnes det et sted hvor jeg bare kan levere slike ting, å få de reparert?

Skrevet

Enhver urmaker (klokkebutikk) reparerer klokker. Kanskje du bare trenger å skifte reim? Eller så kan de sikkert skifte festedingsen.

Hvis det er et vanlig klokkemerke du har (de selger jo samme merkene verden over) så går det helt sikkert greit. Vet ikke hva det koster, men bare spør om prisen på forhånd.

Gjest leanora
Skrevet

Hvis den ikke er av kan du vel bare sette den på igjen selv? Skal være fjærbelastet så bare stikke inn ene enden først. Ellers er det jo selvsagt URMAKERE som gjør sånt.

Skrevet

Bajonetter brukes til mange formål, så de finnes i alle lengder.

Gjest ikke pompel
Skrevet

Hvis den ikke er av kan du vel bare sette den på igjen selv? Skal være fjærbelastet så bare stikke inn ene enden først. Ellers er det jo selvsagt URMAKERE som gjør sånt.

OKei. Den er brukket den stangen som holder remstoppen i metall på plass, om du skjønner. Men takk for svar, jeg skal forsøke urmaker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...