Gjest ikke pompel Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har ei klokke som den metalldingsen på enden av reima har fallt av på. Klokka er kjøpt i utlandet, så jeg har jo ikke noe garanti eller noe jeg kan bruke i en norsk butikk. Men finnes det et sted hvor jeg bare kan levere slike ting, å få de reparert? 0 Siter
Gjest PILTT Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Du kan jo forsøke en...Urmaker(?) 0 Siter
ekte nick Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Enhver urmaker (klokkebutikk) reparerer klokker. Kanskje du bare trenger å skifte reim? Eller så kan de sikkert skifte festedingsen. Hvis det er et vanlig klokkemerke du har (de selger jo samme merkene verden over) så går det helt sikkert greit. Vet ikke hva det koster, men bare spør om prisen på forhånd. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Urmaker. Koster ca. 30 kroner for nytt feste. 0 Siter
Gjest leanora Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hvis den ikke er av kan du vel bare sette den på igjen selv? Skal være fjærbelastet så bare stikke inn ene enden først. Ellers er det jo selvsagt URMAKERE som gjør sånt. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Bajonetter brukes til mange formål, så de finnes i alle lengder. 0 Siter
Gjest ikke pompel Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hvis den ikke er av kan du vel bare sette den på igjen selv? Skal være fjærbelastet så bare stikke inn ene enden først. Ellers er det jo selvsagt URMAKERE som gjør sånt. OKei. Den er brukket den stangen som holder remstoppen i metall på plass, om du skjønner. Men takk for svar, jeg skal forsøke urmaker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.