Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181013

Jeg så denne forestillingen på Det norske Teateret i 1974, altså for over 30 år siden. DA var det rabalder om nakenscenene. Jeg trodde nesten at synet på denslags hadde forandret seg litt i mellomtiden? Stykket er ikke spekulativt, og skuespillerne er nakne bare en kort stund.

Det er veldig lett å unngå at barn ser en tung voksenforestilling på teater, det er bare å la være å ta dem med. "Equus" passer ikke for barn uansett hvem som spiller.

Vedr. plakaten - hva tror disse foreldrene om sine egne barns oppfatning av Harry Potter? At verken han eller Daniel R. noen gang tar av seg på overkroppen, eller at han har en annerledes overkropp enn andre unge menn? Må "rollemodeller" alltid være dekket av klær for ikke å skade små barnesinn?

Jeg er en gammel kjerring, men nå føler jeg meg faktisk veldig frisinnet. Jeg skal sannelig spørre sønnen min på snart 8 om hva han tror Harry har under trøya...

Skrevet

Er HELT enig med deg!

Gudameg, skal fyren aldri få lov til å spille noe annet enn Harry Potter da eller?

"Som foreldre føler vi at Daniel ikke skal vise seg naken. Vår ni år gamle sønn ser opp til ham som en rollemodell. Vi er svært skuffet og kommer til å styre unna alle Daniels fremtidige filmer etter dette», skriver en opprørt mor.

Har ikke ord, dette blir bare for dumt altså. Jeg hadde vært FLAU om jeg hadde vært mor og sagt noe så dumt.

Skrevet

På mange måter var samfunnet mer frisinnet på 1970-tallet. Det går gærne veien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...