Gjest Jentemammaen Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Er det noen som har en sånn bukse og som kan fortelle forskjellen på London- og Madrid-modellen? Og hvordan er disse buksene i størrelsen? Er de behagelige? 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Er de behagelige å se folk ha på seg, vil jeg spørre. 0 Siter
Idéfix Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Rock Republic buksene er veldig deilige. De er romslige i livet... Ikke så trange som andre bukser. Forskjellen på de du spør om aner jeg ikke. Forresten syns jeg ikke kvaliteten på buksene står i forhold til prisen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Buksene er faktisk ganske store i str. Jeg hadde trodd de ville være bittesmå og tok med meg en str 29 i prøverommet (bedre å gå ut å hente en str mindre enn en str større ) men jeg endte opp med å kjøpe en i str 27. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.