Gjest trenger å røre litt på seg Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Er dette spillet med dansematte? Hva trenger man? Kamera? Hvilke spill selges med dansematte? Hilsen ei som 0 Siter
Excelsion Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det er ikke med dansematte iallefall. Siden det har ingenting med det å gjøre. Om det er kamera med er jeg usikker på, siden jeg ikke har PS2 selv. Tviler på det, siden Eyetoy var de som kameraet fulgte med på.. De første versjonene. 0 Siter
meg__123! Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det følger med med noe dansematte nei. Kameraet følger med om du kjøper den første pakken, ikke bare spillet. 0 Siter
Gjest BareAnna Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Men husk at du må ha stor plass forran tv'n. Trenger armslag når du spiller dette Dansematte følger vel med sånne dansespill tenker jeg. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 EyeToy Kinetic kommer i to ulike pakker, med eller uten kamera. Kinetic har ingenting med dansematte å gjøre, det er via kroppsbevegelser som fanges opp av kameraet du styrer "spillet" (treningen). Bare spør om du lurer på mer, jeg har Kinetic selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.