Gå til innhold

Nutrisan - slank med tabletter

Anbefalte innlegg

Gjest skeptisk, men...
Skrevet

Jeg har et bra kosthold, men vekta står helt fast. Har prøvd alt fornuftig nå.

Og så ble jeg så fristet. Nutrisan høsres genialt ut. Men kan dette virkelig stemme?

Er det noen her som har erfaring?

Gjest må trene mer
Skrevet

Hjelper ikke bare spise sunt, må røre på deg også. Hvis du trener og får litt mer muskler, så øker forbrenninga siden muskler bruker mer, også kommer du inn i en god sirkel. Treninga i seg selv brenner bort litt, og resultatet av treninga er at du brenner mer når du brenner.

Skrevet

Nå vet jeg ingenting om hva nutrisan.

Men regelen er enkel.

Spis mindre enn du forbrenner.

De fleste forbrenner jo iallefall 2000 kalorier daglig.

Bare spis mindre..

Skrevet

Det finnes to slankemidler med dokumentert effekt her til lands: xenical og reductil. Begge reseptbelagte.

Personlig tror jeg det er en grunn til at man ikke benytter de andre såkalte slankemidlene innen tradisjonell medisin, og vedder gjerne litt på at det som pushes fra diverse alternativmedisinere og reklamekataloger slett ikke har noen nytteeffekt.

Skrevet

Det eneste som blir slankere av Nutrisan er lommeboka di.

Skrevet

Det finnes to slankemidler med dokumentert effekt her til lands: xenical og reductil. Begge reseptbelagte.

Personlig tror jeg det er en grunn til at man ikke benytter de andre såkalte slankemidlene innen tradisjonell medisin, og vedder gjerne litt på at det som pushes fra diverse alternativmedisinere og reklamekataloger slett ikke har noen nytteeffekt.

En ny pillesom heter Complia skal være være å få på resept fra sist høst. En Bøllina skrev i forgårs at hun brukte den med stort hell. Hun hadde kjøpt den på Lille Pille. Jeg syntes innhold og bivirkninger virket litt lite betryggende. Jeg fant den omtalt i pasienthåndboka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...