Gjest skeptisk, men... Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har et bra kosthold, men vekta står helt fast. Har prøvd alt fornuftig nå. Og så ble jeg så fristet. Nutrisan høsres genialt ut. Men kan dette virkelig stemme? Er det noen her som har erfaring? 0 Siter
Gjest må trene mer Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hjelper ikke bare spise sunt, må røre på deg også. Hvis du trener og får litt mer muskler, så øker forbrenninga siden muskler bruker mer, også kommer du inn i en god sirkel. Treninga i seg selv brenner bort litt, og resultatet av treninga er at du brenner mer når du brenner. 0 Siter
Excelsion Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Nå vet jeg ingenting om hva nutrisan. Men regelen er enkel. Spis mindre enn du forbrenner. De fleste forbrenner jo iallefall 2000 kalorier daglig. Bare spis mindre.. 0 Siter
kamazi Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det finnes to slankemidler med dokumentert effekt her til lands: xenical og reductil. Begge reseptbelagte. Personlig tror jeg det er en grunn til at man ikke benytter de andre såkalte slankemidlene innen tradisjonell medisin, og vedder gjerne litt på at det som pushes fra diverse alternativmedisinere og reklamekataloger slett ikke har noen nytteeffekt. 0 Siter
pampen Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det eneste som blir slankere av Nutrisan er lommeboka di. 0 Siter
fresja Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det finnes to slankemidler med dokumentert effekt her til lands: xenical og reductil. Begge reseptbelagte. Personlig tror jeg det er en grunn til at man ikke benytter de andre såkalte slankemidlene innen tradisjonell medisin, og vedder gjerne litt på at det som pushes fra diverse alternativmedisinere og reklamekataloger slett ikke har noen nytteeffekt. En ny pillesom heter Complia skal være være å få på resept fra sist høst. En Bøllina skrev i forgårs at hun brukte den med stort hell. Hun hadde kjøpt den på Lille Pille. Jeg syntes innhold og bivirkninger virket litt lite betryggende. Jeg fant den omtalt i pasienthåndboka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.