Dirflos79 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Korleis skal eg få motivert min 7 - åring til å ta sprøyta? Har prøvd to gonger no. Begge utan hell... 0 Siter
Gjest soveskinn Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har aldri "motivert" mine unger til å ta sprøyter. Det har bare vært en selvfølge at alle må ta sprøyte av og til (har selvsagt forklart hvorfor). Vil de ikke, så bare MÅ de - ingen bønn. 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Jeg har aldri "motivert" mine unger til å ta sprøyter. Det har bare vært en selvfølge at alle må ta sprøyte av og til (har selvsagt forklart hvorfor). Vil de ikke, så bare MÅ de - ingen bønn. Nei kanskje eg burde sagt at dei får berre stikke og gjera seg ferdig så får han berre hyle seg ferdig? Er nok kanskje det beste det ja:-) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Jeg har aldri "motivert" mine unger til å ta sprøyter. Det har bare vært en selvfølge at alle må ta sprøyte av og til (har selvsagt forklart hvorfor). Vil de ikke, så bare MÅ de - ingen bønn. Er vel kanskje det beste det. Sprøyta meinar eg at h*n skal ha :-D 0 Siter
meg__123! Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Er vel kanskje det beste det. Sprøyta meinar eg at h*n skal ha :-D sprøyten må h*n ha uansett om h*n vil eller ikke. 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 sprøyten må h*n ha uansett om h*n vil eller ikke. Ja, eg veit det. Opp å berre få det gjort trur eg! 0 Siter
meg__123! Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ja, eg veit det. Opp å berre få det gjort trur eg! jepp, er nok ikke så fælt som h*n tror.. 0 Siter
petter smart Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Enkelte ting, som f.eks. nødvendige sprøyter, er ikke noe du skal forhandle med barna om. Da må du skjære gjennom og gjøre det klart at dette MÅ h*n gjøre. Det er ikke åpent for diskusjoner. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg sier som de andre - barnet har faktisk ikke noe valg (så lenge du mener h*n skal ta denne sprøyta). Poden min tok den i fjor og han sa etterpå at det ikke var noe vondt i det hele tatt. Helsesøster hadde bedt ham og pappa om å telle til 10, men han hadde bare kommet til 3 eller 4 så var det hele ferdig. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.