Gå til innhold

Sprøyte i 2 klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis skal eg få motivert min 7 - åring til å ta sprøyta? Har prøvd to gonger no. Begge utan hell...

Gjest soveskinn
Skrevet

Jeg har aldri "motivert" mine unger til å ta sprøyter. Det har bare vært en selvfølge at alle må ta sprøyte av og til (har selvsagt forklart hvorfor). Vil de ikke, så bare MÅ de - ingen bønn.

Skrevet

Jeg har aldri "motivert" mine unger til å ta sprøyter. Det har bare vært en selvfølge at alle må ta sprøyte av og til (har selvsagt forklart hvorfor). Vil de ikke, så bare MÅ de - ingen bønn.

Nei kanskje eg burde sagt at dei får berre stikke og gjera seg ferdig så får han berre hyle seg ferdig? Er nok kanskje det beste det ja:-)

Skrevet

Er vel kanskje det beste det. Sprøyta meinar eg at h*n skal ha :-D

Skrevet

Er vel kanskje det beste det. Sprøyta meinar eg at h*n skal ha :-D

sprøyten må h*n ha uansett om h*n vil eller ikke.

Skrevet

sprøyten må h*n ha uansett om h*n vil eller ikke.

Ja, eg veit det. Opp å berre få det gjort trur eg!

Skrevet

Ja, eg veit det. Opp å berre få det gjort trur eg!

jepp, er nok ikke så fælt som h*n tror..

Skrevet

Enkelte ting, som f.eks. nødvendige sprøyter, er ikke noe du skal forhandle med barna om. Da må du skjære gjennom og gjøre det klart at dette MÅ h*n gjøre. Det er ikke åpent for diskusjoner.

Skrevet

Jeg sier som de andre - barnet har faktisk ikke noe valg (så lenge du mener h*n skal ta denne sprøyta). Poden min tok den i fjor og han sa etterpå at det ikke var noe vondt i det hele tatt. Helsesøster hadde bedt ham og pappa om å telle til 10, men han hadde bare kommet til 3 eller 4 så var det hele ferdig. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...