Gå til innhold

Omgangssyke og smitte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det finnes nok ikke i de fleste norske hjem.

Jeg har en liten en.

Fin til kjøtt og poteter. Nydelig kjøtt blir det. Men noen er redd de skal eksplodere :-)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

20

• hare1365380455

12

• Katt-ja

4

• meg__123!

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Jeg har en liten en.

Fin til kjøtt og poteter. Nydelig kjøtt blir det. Men noen er redd de skal eksplodere :-)

LOL

Du får være forsiktig!

Skrevet

det er det sikkert.

Kyssesyken er jo spennende?

Gjest Tvättis
Skrevet

Vet du om håndvask er like effektivt som håndsprit forresten?

Studier viser at hånddesinfeksjonsssprit er bedre enn håndvask forutsatt at man desinfiserer hendene i 15 sekunder. Håndvask skal gjøres i 30 sekunder for å være godt nok, men da er det fortsatt flere mikroorganismer igjen enn ved spriting.

Synlig tilsmussede hender skal selvsagt vaskes med såpe og vann, evt sprites etterpå. Dette er retningslinjene som gis til helseinstitusjoner.

Hjemme holder det med såpe og vann, men mange vasker sikkert hendene for raskt, eller er ikke nøye nok med å komme til under negler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...