Gå til innhold

"Svar-til-meg"-gåten og felles server?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste har vel bredbånd nå? Da kan det jaggu teoretisk skje med mange!

Bra du sier ifra ihvertfall.

Det kan hende det skjer mange uten at de sier ifra, at de sitter der med kaffen å koser seg og snoker. ;)

Det er en mulighet for at det er endel som ikke sier fra, ja. Samtidig har jeg inntrykk av at de fleste kvepper litt når de oppdager dette, og dermed skriver det inn her.

Dorthe mista omtrent PC'n i gulvet når hun fikk mine svar-til-meg (og det var ikke pga sensitive oplysninger *flire*)

Skrevet

Jeg har bredbånd, men det har aldri skjedd til meg.

Jeg tror nok det er rundt 5-6 personer her som har varslet om at de har opplevd dette, så det er helt klart ikke alle som får problemet. De fleste har nok adsl også vil jeg tro..

Skrevet

Jeg får alltid Illuminatum sine.

Vet du om hun bor i samme område av landet som deg?

Skrevet

Vet du om hun bor i samme område av landet som deg?

Det vet jeg faktisk ikke....

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke....

Kanskje du skulle be henne om å få en mailadresse..?

Skrevet

Gudene veit. Jeg putter kabelen i veggen, og det er det eneste jeg trenger å ha med internettforbindelsen her i huset å gjøre ;)

Samme her. :o) Men bor du i nærheten av meg? Dersom du bor i samme by som Org så bor vi i grunnen ikke så enormt langt fra hverandre, men i ulike fylker.

Caloni Makaroni
Skrevet

Samme her. :o) Men bor du i nærheten av meg? Dersom du bor i samme by som Org så bor vi i grunnen ikke så enormt langt fra hverandre, men i ulike fylker.

Oh. Da bor ikke jeg i samme by som Org likevel. Jeg har vel bare fått med meg at hun er trønder ;)

Jeg bor i Trondheim, som deg :)

Skrevet

Oh. Da bor ikke jeg i samme by som Org likevel. Jeg har vel bare fått med meg at hun er trønder ;)

Jeg bor i Trondheim, som deg :)

Æææææææ! Kanskje jeg til og med har truffet deg?! Nå ble jeg nysgjerrig nå!

Caloni Makaroni
Skrevet

Æææææææ! Kanskje jeg til og med har truffet deg?! Nå ble jeg nysgjerrig nå!

Haha :P Det bor flere enn du og jeg i Trondheim, så det er ikke sikkert ;)

Husker du ikke at for ganske lang tid siden drev og tullet med at jeg skulle på biblioteket, og at vi tenkte at det kunne jo være "ditt" bibliotek jeg skulle til?

Og så litt senere på dagen så skrev du her at det hadde kommet inn ei dame/jente, og at du hadde blitt så lattermild fordi du tenkte det kanskje var meg ;)

Skrevet

Haha :P Det bor flere enn du og jeg i Trondheim, så det er ikke sikkert ;)

Husker du ikke at for ganske lang tid siden drev og tullet med at jeg skulle på biblioteket, og at vi tenkte at det kunne jo være "ditt" bibliotek jeg skulle til?

Og så litt senere på dagen så skrev du her at det hadde kommet inn ei dame/jente, og at du hadde blitt så lattermild fordi du tenkte det kanskje var meg ;)

*Hehe* Det stemmer ja! Har jo en annen doler som er her rett som det er. ;o) Og Flyfly dukket sannelig opp foran skranken min en dag for noen uker siden også! Kjempeartig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...