Gjest togli Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 De fleste har vel bredbånd nå? Da kan det jaggu teoretisk skje med mange! Bra du sier ifra ihvertfall. Det kan hende det skjer mange uten at de sier ifra, at de sitter der med kaffen å koser seg og snoker. Det er en mulighet for at det er endel som ikke sier fra, ja. Samtidig har jeg inntrykk av at de fleste kvepper litt når de oppdager dette, og dermed skriver det inn her. Dorthe mista omtrent PC'n i gulvet når hun fikk mine svar-til-meg (og det var ikke pga sensitive oplysninger *flire*) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har bredbånd, men det har aldri skjedd til meg. Jeg tror nok det er rundt 5-6 personer her som har varslet om at de har opplevd dette, så det er helt klart ikke alle som får problemet. De fleste har nok adsl også vil jeg tro.. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Snakk norsk da vel ;-) Det er norsk. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det er norsk. Men gresk for meg.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg får alltid Illuminatum sine. Vet du om hun bor i samme område av landet som deg? 0 Siter
Debra-irl Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Vet du om hun bor i samme område av landet som deg? Det vet jeg faktisk ikke.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det vet jeg faktisk ikke.... Kanskje du skulle be henne om å få en mailadresse..? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Gudene veit. Jeg putter kabelen i veggen, og det er det eneste jeg trenger å ha med internettforbindelsen her i huset å gjøre Samme her. ) Men bor du i nærheten av meg? Dersom du bor i samme by som Org så bor vi i grunnen ikke så enormt langt fra hverandre, men i ulike fylker. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Samme her. ) Men bor du i nærheten av meg? Dersom du bor i samme by som Org så bor vi i grunnen ikke så enormt langt fra hverandre, men i ulike fylker. Oh. Da bor ikke jeg i samme by som Org likevel. Jeg har vel bare fått med meg at hun er trønder Jeg bor i Trondheim, som deg 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Oh. Da bor ikke jeg i samme by som Org likevel. Jeg har vel bare fått med meg at hun er trønder Jeg bor i Trondheim, som deg Æææææææ! Kanskje jeg til og med har truffet deg?! Nå ble jeg nysgjerrig nå! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Æææææææ! Kanskje jeg til og med har truffet deg?! Nå ble jeg nysgjerrig nå! Haha Det bor flere enn du og jeg i Trondheim, så det er ikke sikkert Husker du ikke at for ganske lang tid siden drev og tullet med at jeg skulle på biblioteket, og at vi tenkte at det kunne jo være "ditt" bibliotek jeg skulle til? Og så litt senere på dagen så skrev du her at det hadde kommet inn ei dame/jente, og at du hadde blitt så lattermild fordi du tenkte det kanskje var meg 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Haha Det bor flere enn du og jeg i Trondheim, så det er ikke sikkert Husker du ikke at for ganske lang tid siden drev og tullet med at jeg skulle på biblioteket, og at vi tenkte at det kunne jo være "ditt" bibliotek jeg skulle til? Og så litt senere på dagen så skrev du her at det hadde kommet inn ei dame/jente, og at du hadde blitt så lattermild fordi du tenkte det kanskje var meg *Hehe* Det stemmer ja! Har jo en annen doler som er her rett som det er. ;o) Og Flyfly dukket sannelig opp foran skranken min en dag for noen uker siden også! Kjempeartig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.