Gå til innhold

Vet ikke hva dette heter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kalles myokloni og betyr muskelkramper.

Det er noe alle har og det er helt normalt. Tror ikke det er så mye man kan får gjort med det.

Dette var jo skremmende lesing, har nemlig en mann som ligger sånn å rister opp til flere ganger om

natten :((((((

Skal han ta seg en liten blund i stua går det max 10min så hopper han omtrent ut av stolen, han står som regel opp da:)))

http://www.helsenytt.no/artikler/muskelrykninger.htm

Skrevet

Dette var jo skremmende lesing, har nemlig en mann som ligger sånn å rister opp til flere ganger om

natten :((((((

Skal han ta seg en liten blund i stua går det max 10min så hopper han omtrent ut av stolen, han står som regel opp da:)))

http://www.helsenytt.no/artikler/muskelrykninger.htm

Tror ikke du skal bekymre deg for det, men hvis det er helt ekstremt så kan du jo sende han en tur til legen, hvis det kan gjøre deg roligere :-)

De aller fleste opplever dette - i perioder mer enn ellers, og det er stort sett bare helt normalt.

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg for det, men hvis det er helt ekstremt så kan du jo sende han en tur til legen, hvis det kan gjøre deg roligere :-)

De aller fleste opplever dette - i perioder mer enn ellers, og det er stort sett bare helt normalt.

Ja jeg får få han til å lese litt om dette.

Nei da ikke sikkert det er noe, har bodd med han i snart 20 år og det har altid vært sånn.

Kan ha en sånn rykkning selv jeg, men svært skjeldent heldigvis:))))

Takk for linken, veldig kjekt med dol:))))!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...