keinstein Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Jeg hadde ikke planlagt å jobbe da, tror ikke jeg kommer under de lovene at jeg har rett på arbeid men det kan jo hende. Norske er populære arbeidstakere, og har du jobb, så går det helt greit. Å få greencard er litt verre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Norske er populære arbeidstakere, og har du jobb, så går det helt greit. Å få greencard er litt verre. Men det er jo derfor jeg skal søke på asyl, slik at jeg får greencard ) 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Det er i hvert fall mye billigere å bygge hus enn her, jeg kan jo få det palasset hvis jeg selger leiligheten min. Sikkert. Green card lottery: http://www.usafis.org/faq/land_norwegian.asp 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Men det er jo derfor jeg skal søke på asyl, slik at jeg får greencard ) Asyl? Asylum? Galehus? 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Joda, Nederland er overbefolket. MEn det er samtidig utrolig sjarmerende. Det finnes fantastiske steder der man ikke bor oppå hverandre. Det er nyyyydelige strender. Sukk, lengter..... Overbefolket av nykommere fra koloniene. Uten bokultur eller integreringsvilje. De har tatt med seg landet sitt og innrettet seg akkurat som hjemme. Med slumbyer, kriminalitet og det hele. IT-folk tar også med seg foreldrene og naboene sine samtidig. Hele nabolag flytter på en gang. Det er litt ekstremt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Asyl? Asylum? Galehus? Nei, passer jeg der da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Sikkert. Green card lottery: http://www.usafis.org/faq/land_norwegian.asp Jeg fyller kriteriene så ;o) 0 Siter
Piraye Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er ikke kverulant. Mitt kall er ei at svare, kun at spørge. "Prinsippielt utfordrende personlighet" er ordet. De syns Galapagos er bra, "Sammen med de andre øglene! Mooooaaaahahahaha" Her trengs en diger dott pussegarn. Hehhe. "Prinsippielt utfordrende personlighet." Ja, man lærer ikke noe om man ikke lurer på noe. Men altså, Alaska er garantert billig. Cuba? Folk emigrere jo derfra i hopetall, så det må jo være en god del ledig der? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg vurderer å søke politisk asyl i USA. Jeg vil klare meg bra på trygda mi der, ikke sant? Ja, det tror jeg du gjør ) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det er i hvert fall mye billigere å bygge hus enn her, jeg kan jo få det palasset hvis jeg selger leiligheten min. Ja, særlig hvis du velger et litt mindre populært område. Kunne igrunnen vært artig å bodd der et par år :-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Joda, Nederland er overbefolket. MEn det er samtidig utrolig sjarmerende. Det finnes fantastiske steder der man ikke bor oppå hverandre. Det er nyyyydelige strender. Sukk, lengter..... Jo da, strendene er upåklagelige. Et koselig land, men kunne aldri ha tenkt å bo der. Altfor tett og ingen steder å dra på tur, bortsett fra på strendene :-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Italia, nordlige del og ved kysten eller ved en av de store innsjøene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ja, særlig hvis du velger et litt mindre populært område. Kunne igrunnen vært artig å bodd der et par år :-) Jeg kunne faktisk tenkt meg det men jeg vil ikke ha med meg minstemann. Han har det bedre her og jeg vil ikke ta ham for langt unna faren. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Nei, passer jeg der da? Vet ikke. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Hehhe. "Prinsippielt utfordrende personlighet." Ja, man lærer ikke noe om man ikke lurer på noe. Men altså, Alaska er garantert billig. Cuba? Folk emigrere jo derfra i hopetall, så det må jo være en god del ledig der? En kollega var på Cuba nå. Skuffelse. Stor. Jeg lurte på Venezuela. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Italia, nordlige del og ved kysten eller ved en av de store innsjøene. Al Faz del Pi? Men de snakker ikke spansk der. Har lyst til å lære spansk, men da må jeg være et sted de snakker katalansk, slik vi lærer på skolen. 0 Siter
muriel Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Kina? Japan? Russland? Ungarn? Tsjekkia? 0 Siter
gripp Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hvis du er frisør eller murer kan du nok ikke emigrere. Men hvis du kan jobbe via nettet, vil jeg anbefale USA...God's own country. 0 Siter
Piraye Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 En kollega var på Cuba nå. Skuffelse. Stor. Jeg lurte på Venezuela. Tja, er jo mange småland der som ikke er naturlige turistmål og dermed skrur opp div priser. Columbia, Peru, Bolivia. Guatemala. World of opportunities! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.