Gå til innhold

Lettbeint FU..Hva har dere PÅ kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..Av bilder, magneter, kort og dill? :-)

Synes det var lenge iden vi har hatt en sånn helt tanketom dille FU..;-P

Jeg har : Bilde av meg selv og venn i berg og dal banen på Grøna lund, postkort med babyen til bekjent, Bilde av bror og meg, hyggelig kort fra venninne, bilde av hvor jeg ferierer..

Magneter: Dry martini, Prinsesse Diana (!), hummer fra feriested, sånn Bush- morsomhet, hjemmelagede dikt fra kjøleskapspoesi-sett, playboybunny opptrekker, en ketchup, en sølvfarget dansedame, en liten kjerub, enn stripet katt, amerikansk flagg (!), dame med morsom tekst (Beeing bitchy and unstable is part of my mystique), en søt fluffy hund, og reklame magnet fra min brors band, og en sånn handleliste dings.

Samt Karine Haaland stripe.

Dere da?

:-)

Skrevet

En mikroovn, støv og fingeravtrykk etter øltørste.

laguna1365380434
Skrevet

En mikroovn, støv og fingeravtrykk etter øltørste.

Minimalistisk! :-D

Gjest ferskentre
Skrevet

Ser ut som om du mener på kjøleskapdøra. Der har jeg ingenting. Men oppå skapet står det tv-kanner og en kjøkkenmakin.

Skrevet

Vanligvis ingenting!

Akkurat nå, en nydelig tegning med blomster som datteren min på 6 har tegnet. Holdt oppe av runde hvite magneter.

laguna1365380434
Skrevet

Ser ut som om du mener på kjøleskapdøra. Der har jeg ingenting. Men oppå skapet står det tv-kanner og en kjøkkenmakin.

Det sa seg selv da..;-) Ikke pirk! ;-P

laguna1365380434
Skrevet

Håndtak til kjøleskapet. :-)

Nok en minimalist! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Vanligvis ingenting!

Akkurat nå, en nydelig tegning med blomster som datteren min på 6 har tegnet. Holdt oppe av runde hvite magneter.

Koselig! :-)

Skrevet

Der henger det en drøss med kjøleskapmagneter, ukeplan til stebarna, og et flaxlodd med gevinst på 25 kroner.

Skrevet

Masse. Ser ut som et juletre når jeg leser nedover her...

Bokstavmagneter, magneter med melon, cola, Solan, en baker, en hare, en ku (?), en flat greie (ikke sikker på hva det er), blomst, kurv.

Og så henger det en kalender med bilde der, fra ifjor. Øh, kanskje på tide å ta den ned. *fnise*

Dessuten henger det tegninger av alt fra PowerPuffGirls til hunder og blomster.

Oppå kjøleskapet står en stor kurv med noen fat (tror jeg), en merkelig lysestake i tre som vi aldri bruker, og den nye retro-radioen som samboeren fikk av meg til jul. .-)

Kjøleskapet er en ting-magnet i seg selv...

Skrevet

Middagsliste holdt opp av en enkel magnet.

Jeg ryddet på (!) kjøleskapet før jul, og mannen min synes at kjøleskapsdøra bør være tom. Derfor tar det nok ei stund før alle 20 magnetene og dillet kommer opp igjen... men de kommer nok! :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ingenting nå, men har hatt både slike ordmagneter og Nemi- og Pondus-magnet.

Gjest Pontiac
Skrevet

Hmmmm. Et bilde av ungene i sånn ramme med magnet på.

To magnetklyper til ukeplanen til unga.

En eller to andre magneter tror jeg.

:)

Skrevet

Der henger det bilde av jentene fra Disney World - i en magnetramme også derifra.

Det henger ukeplan fra skolen til storesøster. Månedsplan fra barnehagen til mellomsøster.

Storesøsters innkalling til øyenlegen, noen oppskrifter (pepperkaker og Totenkringler), bilde av katten til noen jeg er glad i, bilde av den ene niesa mi, en tegning storesøster har laget.

Det er noen magneter fra USA, og noen kjedelige fra Norge.

Skrevet

Ark, ark, ark.

Timeplaner, ukeplaner, oversikt over treningstider, oversikt over kamper, beskjeder om skøytedag og turdag, bursdagsinvitasjoner, etc., etc.

Og selvsagt magneter i alle slags varianter til å holde alle disse arkene på plass.

Jeg liker det ikke - vi har en korktavle på en annen vegg der jeg mener slikt skal henge.

Men mannen i huset henger opp og henger opp på kjøleskapet. Og kona i huset (les: meg) ser på det, og lar det bare henge der til det er utgått og fjerner det først da, underdanig som hun er.

Og hadde hun ikke fjerna alle arkene som mannen i huset henger opp, så hadde de vel hengt der ennå - alle sammen, i tjukke lag bare med sterkere magneter.

Sånn er det med _den_ saken.

Skrevet

En liten skriveblokk m/blyant, noen hjerteformede kort med blomster- og jordbærmotiv, liten kalender 2006, noen små klistremerker av blomster og sommerfugl.

Gjest min teori rundt det
Skrevet

Ingenting, synes det er litt harry med stæsj på kjøleskapet jeg.

hare1365380455
Skrevet

Masse. Ser ut som et juletre når jeg leser nedover her...

Bokstavmagneter, magneter med melon, cola, Solan, en baker, en hare, en ku (?), en flat greie (ikke sikker på hva det er), blomst, kurv.

Og så henger det en kalender med bilde der, fra ifjor. Øh, kanskje på tide å ta den ned. *fnise*

Dessuten henger det tegninger av alt fra PowerPuffGirls til hunder og blomster.

Oppå kjøleskapet står en stor kurv med noen fat (tror jeg), en merkelig lysestake i tre som vi aldri bruker, og den nye retro-radioen som samboeren fikk av meg til jul. .-)

Kjøleskapet er en ting-magnet i seg selv...

Koselig at du har meg også på kjøleskapet! ;)

Skrevet

Jeg har 2,5 "sider" av kjøleskapet å boltre meg på...

Avisutklipp (bilde av 1.klassen, fødselsannonse til bekjent), ukeplaner, tegning av en nisse, julekort og takkekort fra fjorårets konfirmanter... bilder i magnetramme. Dessuten en Larsson-rute (den fra veterinærenes pensum i hestemedisin...)

Kanskje jeg skal ta ned julekortene i kveld. Kanskje ikke. *lat*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...