Gå til innhold

Lettbeint FU..Hva har dere PÅ kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Noen tegninger, magneter av bokstaver eller figurer, et bilde + en gangetabell. :)

hare1365380455
Skrevet

Ark, ark, ark.

Timeplaner, ukeplaner, oversikt over treningstider, oversikt over kamper, beskjeder om skøytedag og turdag, bursdagsinvitasjoner, etc., etc.

Og selvsagt magneter i alle slags varianter til å holde alle disse arkene på plass.

Jeg liker det ikke - vi har en korktavle på en annen vegg der jeg mener slikt skal henge.

Men mannen i huset henger opp og henger opp på kjøleskapet. Og kona i huset (les: meg) ser på det, og lar det bare henge der til det er utgått og fjerner det først da, underdanig som hun er.

Og hadde hun ikke fjerna alle arkene som mannen i huset henger opp, så hadde de vel hengt der ennå - alle sammen, i tjukke lag bare med sterkere magneter.

Sånn er det med _den_ saken.

LOL Da hadde kjøleskapet sett morsomt ut!

Skrevet

Koselig at du har meg også på kjøleskapet! ;)

hehe ja. :-D

Så du ikke det da du var her sist?

;-)

Skrevet

Herreminhatt, ser du i det hele tatt døren din? :)

Jeg har innebygget kjøleskap og derfor ikke noe på døren...

Derimot på mikroen så har jeg en papegøye som viser temperaturen.

Skrevet

Bokstavmagneter, magneter fra noen stater i USA sånne "statsmagneter", Ukeplan for Flisens skole (alle ukene etter jul), månedsplan for bhg til Mis, gamle innkallelser til møter/lege/tannlege etc, bilde av sønnene til broren min, et "NO soup for you" bilde venninnen min har tegnet, diplom som samme venninne har tegnet til barna fordi de ryddet rommet helt alene en gang, tegninger, billetter til Waterboys konsert, billetter til Øya festivalen, flybillett til Berlin og noen kvitteringer jeg ikke skjønner hvorfor er der, men de er sikkert viktige.

Takk for påminnelsen om å rydde på kjøleskapet.

Skrevet

På døra: Leibowitz-bilde av Whoopi Goldberg nedsenket i et badekar fylt med melk, x antall "avkryssingsplaner" som ungene har diktet opp (om eldstemann husker på medisinene sine selv 10 ganger får han en premie, om yngstemann klarer å gjennomføre et helt måltid med rumpa plantet på stolen 10 ganger får han en premie osv - gudene vet hva de forventer å få som gevinst.. ;) ), legomagneter til å feste disse planene med, noen bokstavmagneter, fingermerker.

På ene sida: en knall grønn meksikansk treknagg formet som en drage, med bakeforklær.

Andre sida og baksida står inn mot veggen. Oppå står mikrobølgeovnen.

fei1365380229
Skrevet

Ark, ark, ark.

Timeplaner, ukeplaner, oversikt over treningstider, oversikt over kamper, beskjeder om skøytedag og turdag, bursdagsinvitasjoner, etc., etc.

Og selvsagt magneter i alle slags varianter til å holde alle disse arkene på plass.

Jeg liker det ikke - vi har en korktavle på en annen vegg der jeg mener slikt skal henge.

Men mannen i huset henger opp og henger opp på kjøleskapet. Og kona i huset (les: meg) ser på det, og lar det bare henge der til det er utgått og fjerner det først da, underdanig som hun er.

Og hadde hun ikke fjerna alle arkene som mannen i huset henger opp, så hadde de vel hengt der ennå - alle sammen, i tjukke lag bare med sterkere magneter.

Sånn er det med _den_ saken.

Har vi også :) Stort kjøleskap da. Timeplaner og telefonlister er riktignok plassert på en annen tavle, men lapper som må huskes henges på kjøleskapet og fjernes etterhvert - og ja det er trangt om plassen, vi har fire barn. Kjøleskapet har to sider som kan brukes da.

Skrevet

2 bestismagneter fra diplom, som holder oppe 2 tegninger fra lillebror og dattra til søskenbarnet mitt.

Skrevet

Kalender, innkalling til neste legekontroll, to bilder av mitt SOS-fadderbarn + et julekort fra henne, to konfirmasjonstakkekort, et kort fra broren min og en Nemi-stripe. Magnetene som holder disse skattene oppe er to gullfarga engler, to julenisser og en krokodille:) Jadda.

Skrevet

Innkallelse til rehab, en annen til legen, to timer til tannlege, ukeplanen til minstemann og regninga for skolen de neste tre mnd.

PÅ fryseren henger julekortbilder og skolebeskjeder og kvitteringer for elsaker som jeg burde ha lagt bort.

Gjest sola mi
Skrevet

Har fjernet alt som var på kjøleskapet. Det er helt grusomt stygt. Og ser forferdelig rotete ut. Når alt fjernes så virker kjøkkenet mye mer ryddig ut.

Har isteden en tavle til oppheng et annet sted i huset hvor den er mindre synlig og der henger vi opp barnas tegninger og kort osv.

Ellers så har vi en kalender som vi skriver opp ting som skal huskes på hver dato. Og denne henger inne på kontoret.

Skrevet

Akkurat nå er det forholdsvis tomt på kjøleskapsdøra. Nå henger et bilde av meg og samboeren, bilde av tanteungen min, to bilder av kaninene, liste med div telefonnummer som jeg aldri klarer å huske.

Skrevet

Ingenting på fronten av det men har 3 lysestaker og en dunk proteinpulver på toppen.

Skrevet

Skaviseee... En Pondus-magnet, en LGV-magnet, en panda-magnet samt 4-5 andre av mer tvilsom opprinnelse.

De holder oppe ønskelista til (snart) åtteåringen, et stort Mangamaleri (som venter på innramming) fra 14-åringen, og en vindskjev, men akk så sjarmerende tegning fra minstekvinn.

- Eneste grunnen til at jeg gidder å svare, er at det nettopp har vært jul. For et par måneder siden måtte vi nærmest lete oss fram til håndtaket på døra :-D

Skrevet

Tja. Et bilde av nevøen min, et bilde av sønnen til en av mine beste venner, et postkort fra Malta, et fra Key West i Florida, et Diddl-kort hvor det står "Du er min beste venn" fra, vel, min beste venn, og et ark med info om en støtteforening jeg har tenkt å melde meg inn i. Alt sammen hengt opp av gule smileymagneter som helt sikkert er litt harry ;)

Skrevet

Jeg har noen klypemagneter kjøpt på kremmerhuset, et par andre magneter m bilde på, en ukeplan til hver av barna fra skolen, to barnetegninger, et ark til fra skolen, en regning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...