Gå til innhold

Pickles fra 1987

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg spise den? Atså ulike grønsaker.

Tett glass og ser helt fin ut. Sukker, eddik og saltlake. Det andre glasset med samme lake fra samme år var helt fin i 1999.

Gjest min teori rundt det
Skrevet

Det kan du sikkert, men jeg skjønner ikke helt hvorfor...

Skrevet

Med din frykt for bakterier etc. ville jeg tro du ikke turte?

Den er sikkert litt tam nå, vil jeg tro. Men pøs litt Tabasco over ;-)

Skrevet

Det kan du sikkert, men jeg skjønner ikke helt hvorfor...

Det er godt.

Skrevet

Det er godt.

Kan du ikke kjøpe nye da? Eller er det årgansgpickles;o)

Skrevet

Med din frykt for bakterier etc. ville jeg tro du ikke turte?

Den er sikkert litt tam nå, vil jeg tro. Men pøs litt Tabasco over ;-)

Jepp.

Jeg kan jo dyrke noen prøver? Etter 24 timer hopper det opp et uhyre og biter meg i strupen?

Jeg tror bestemt at det er for salt, surt og søtt. Både eddik, salt og sukker hindrer bakterievekst når det er konsentrert nok.

Skrevet

Jepp.

Jeg kan jo dyrke noen prøver? Etter 24 timer hopper det opp et uhyre og biter meg i strupen?

Jeg tror bestemt at det er for salt, surt og søtt. Både eddik, salt og sukker hindrer bakterievekst når det er konsentrert nok.

Hvis vi aldri mer hører fra deg, vet vi hva som har skjedd ;-)

Skrevet

Kan du ikke kjøpe nye da? Eller er det årgansgpickles;o)

Kiloprisen på REMA er sikkert 20 kr!

Skrevet

Hmmm Gå på KIWI eller hvor det er du får greiene gratis om de har gått ut på dato da vel og let der, bedre med noen som gikk ut i 2006 vel? ;o)

Skrevet

Da sparer du nok til en prosent av lisensen.

Skrevet

Hmmm Gå på KIWI eller hvor det er du får greiene gratis om de har gått ut på dato da vel og let der, bedre med noen som gikk ut i 2006 vel? ;o)

KIWI liker ikke meg, jeg har gribba 11 pakker pølser, 8 pakker kalkunpålegg, 3 pakker røkt pålegg og fått utbetalt 60 kr. De var gått 2 dager over, så de måtte gi meg tilsvarende ferske pakker og penger.

Noen der fikk kjeft av sjefen.

Skrevet

KIWI liker ikke meg, jeg har gribba 11 pakker pølser, 8 pakker kalkunpålegg, 3 pakker røkt pålegg og fått utbetalt 60 kr. De var gått 2 dager over, så de måtte gi meg tilsvarende ferske pakker og penger.

Noen der fikk kjeft av sjefen.

Er du gjerrig eller bare later du som?

Skrevet

Er du gjerrig eller bare later du som?

Jeg bare lurte på om noen her turde å dele den med meg? Om jeg satte den på bordet og spiste selv, ville dere spist også?

Skrevet

Ja, du kan spise den dersom du åpner glasset. Uten å åpne det kan det bli litt værre.

Skrevet

Jeg bare lurte på om noen her turde å dele den med meg? Om jeg satte den på bordet og spiste selv, ville dere spist også?

Nei, men jeg er hverken fan av utgått mat, eller pickles...

Skrevet

Ja, du kan spise den dersom du åpner glasset. Uten å åpne det kan det bli litt værre.

Hvis jeg slikker på glasset lenge nok?

Skrevet

Nei, men jeg er hverken fan av utgått mat, eller pickles...

Ketsjupen min gikk ut i fjor, men det gjør ikke meg noe.

Skrevet

Du låste vel døren etter den? ;-)

Forresten, sennep har veldig dårlig holdbarhet - sånn "best før". Eller er det bare det at vi spiser mindre sennep enn ketsjup? I alle fall er det ikke sjelden jeg finner senneper som er alt for gamle i kjøleskapet.

Skrevet

Snodig du.

Skrevet

Du er verre enn bestemor! Kasta just en pakke maizenamel fra 1989, som hun på død og liv fremdeles skulle ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...