keinstein Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Du er verre enn bestemor! Kasta just en pakke maizenamel fra 1989, som hun på død og liv fremdeles skulle ha! Melet er ren stivelse, så det holder nok 100 år til om det er tørt og insektfritt. 0 Siter
Piraye Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Melet er ren stivelse, så det holder nok 100 år til om det er tørt og insektfritt. Joda, helt sikkert, men vi lever i 2007 og en ny pakke kosta 15 kr, som forøvrig varer minst 7 år, og som jeg allerede hadde kjøt. Og klarte hun ikke å bruke den gamle på 18 år så holder sikkert den nye ei stund uten at hun skulle ha de gamle i reserve. 0 Siter
pampen Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hvis jeg slikker på glasset lenge nok? Du kan jo alltids prøve. 0 Siter
Gjest hushora Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Hvis det frister så er det sikkert bare å spise. bare ikke tilby meg det hvis jeg kommer på besøk.. 0 Siter
Gjest Fotfeste Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 En av mine søsken var veldig glad i sånn sylteagurk da h*n var liten. Først spiste h*n sylteagurskivene.... etterpå ble all laken drukket opp med sugerør!!! FYSJ!! ) 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 En av mine søsken var veldig glad i sånn sylteagurk da h*n var liten. Først spiste h*n sylteagurskivene.... etterpå ble all laken drukket opp med sugerør!!! FYSJ!! ) Fysj. Det er mye salt i den. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 En av mine søsken var veldig glad i sånn sylteagurk da h*n var liten. Først spiste h*n sylteagurskivene.... etterpå ble all laken drukket opp med sugerør!!! FYSJ!! ) Argh, nå ble jeg kvalm! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.