Gjest Er litt i tvil ja............. Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 På qxl er det noen som skal selge ern reise pc. Denne er uten garanti og kvittering pga at selger opplyser at det er en gevinst. Har spurt om garanti kan fremskaffes, noe selger sier er vanskelig. Denne koster ny i butikken 12.000 kr. Hva bør jeg gi maks uten slik garanti og kvittering? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Vet ikke hva det er bra å gi. Men vil be deg om å være forsiktig. Det er mange luringer ute og går. Mye piratprogramvare etc. Finnes det ikke kvittering så vet du heller ikke hvor gammel maskinen er uansett hva eier sier. Da bør du se på hva maskinen har av prosessor, minne etc og beregne en "grei" pris ut fra det. Men igjen, tenk deg godt om og vær forsiktig. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Alle PCer er kjøpt et sted. Hvis de ikke er stjålet. Test: be om serienummeret og hvem som solgte den. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Minstebot for heleri er 10 tusen kroner, og da er du ført inn i strafferegisteret. PCen blir også beslaglagt. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Høres VELDIG tvilsomt ut. Det følger nok med garanti på gevinster, så jeg tenker automatisk tjuvegods. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Høres VELDIG tvilsomt ut. Det følger nok med garanti på gevinster, så jeg tenker automatisk tjuvegods. Det fulgte ikke med noen kvittering når sambo vant et dyrt verktøy på jobb heller så dette kan nok være sant. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det fulgte ikke med noen kvittering når sambo vant et dyrt verktøy på jobb heller så dette kan nok være sant. Det må jo være kjøpt et sted? Og noen vet hvor, det er helt sikkert. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det fulgte ikke med noen kvittering når sambo vant et dyrt verktøy på jobb heller så dette kan nok være sant. OK. Men jeg tror allikevel jeg hadde valgt å kjøpe en annen pc. En ting er å få en pc gratis som gave uten garanti, men å betale masse for den? No way! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg vant en PDA for rundt et år sida, og den fulgte det garanti med. Veldig tvilsomt at en gevinst kommer uten garanti. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det må jo være kjøpt et sted? Og noen vet hvor, det er helt sikkert. Jo det er sikkert kjøpt inn et parti så at de har kvittering og garantilapp på hver enkelt del er nok heller tvilsomt. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 OK. Men jeg tror allikevel jeg hadde valgt å kjøpe en annen pc. En ting er å få en pc gratis som gave uten garanti, men å betale masse for den? No way! Nei jeg hadde nok ikke tatt sjansen på å kjøpe uten garanti hvis pc er så ny da at det er garantitid igjen på den. Har selv hatt 2 episoder på en bærbar pc nå der det har gått på garanti. (batteri og lader) Det hadde blitt et par tusen å kjøpt selv. 0 Siter
sigga Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Den første tanken som slo meg var at dette er tyvegods. 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Gevinst mæ i raua på carl den tolvte... nei den hadde jeg ikke kjøpt. Premier som det gis med garanti, det er jeg ganske sikker på.....Hm, mystifystisk. 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Høres ut som tyvegods. Dropp det. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ikke kjøp! Det kan være tjuvgods som de andre her sier. Har du linken? 0 Siter
Gjest Er litt i tvil ja............. Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ikke kjøp! Det kan være tjuvgods som de andre her sier. Har du linken? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=417489842& 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.