jubalong70 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Skyll grundig med saltvann og/eller nesespray. Snyt deg så ofte du kan. Masser på bena under og over øynene og dra oppover midt på panna etterpå. Det hjelper på å drenere bihulene. Drikk mye vann, og lite melk. Melk produserer slim. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Skyll grundig med saltvann og/eller nesespray. Snyt deg så ofte du kan. Masser på bena under og over øynene og dra oppover midt på panna etterpå. Det hjelper på å drenere bihulene. Drikk mye vann, og lite melk. Melk produserer slim. Takk! Er for sløv med å drikke vann, jeg må skjerpe meg. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ja, det er urkjipt. Du må ha god bedring. Du også! Men det sa jeg kanskje i sta også? *bomull i hodet* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Du også! Men det sa jeg kanskje i sta også? *bomull i hodet* Du sa god bedring til oss begge. 0 Siter
Gjest hanglete Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Jeg hiver meg inn her jeg også: Når dere har det sånn, er det vanlig å bli sykemeldt da, eller ikke? 0 Siter
Mistera Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Damp-bad med pepperminte-dråper!Sist jeg hadde bihulebetennelse så gjorde jeg det mange ganger, og snøyt ut etter på... det tetter seg fort igjen, men det er bare å fortsette... smør også litt kamferatum (lite) over øynene og litt under kinnbena og masser det godt inn... 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Skal du unngå betennelse må du få det ut og bruk nesespray for å rense opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.